Avatar billede zer0c00l Juniormester
03. august 2005 - 21:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Køb af DJ-udstyr

Hej eksperter..

Jeg står overfor at skulle købe noget lydudstyr, og overvejer at gøre det i Tyskland.

Jeg skal have fingre i:
2 stk. Technics Digital Turntable SL-DZ1200
1 stk. SH-MZ1200 4-channel DJ mixer

De skal være billigst muligt og fra samme butik for at letne besværlighederne.

Umiddelbart er det billigste jeg kan finde hos:
www.recordcase.de
Hvor de tre dele til sammen koster €2053

Point til den ekspert, der finder det billigste sted :)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
03. august 2005 - 22:23 #1
God ide at købe det i mærket technics... Det holder!..
Jeg vil anbefale dig at købe dem enten på www.ebay.com (Godt nok brugt men anyways!)
Eller på www.aage.dk!
God fornøjelse
Avatar billede pixar13 Nybegynder
03. august 2005 - 22:27 #2
eller www.zzounds.com men de sender dog kun til USA... Men hvis du bor derovre, kan du ikke få det billigere!
Avatar billede pixar13 Nybegynder
03. august 2005 - 22:29 #3
Har lige set at det ikke kan fås på aage.dk - sorry
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. august 2005 - 22:48 #4
det ser rimeligt billigt ud det du har fundet ;-)
kunne evt prøve http://diskonetto.dk/ eller lign. sted...altså kontakte dem og få en samlet pris, man skal ikke ligge for meget i hvad der generelt skrives, alle musikudrustningsforretninger ka presses 5-20% på prisen hvis man gider handle lidt
('een af de gode ting ved at handle ude i virkeligheden og ikke online :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. august 2005 - 22:50 #5
generelt; sverige ER billigere end dk, priserne er de samme men kursen giver en god besparelse... (der hvor jeg bor koster de ting du lister omkring 900€ men at få den ind i DK koster næsten det samme, hurra for T&S)
Avatar billede chr_s Nybegynder
04. august 2005 - 18:26 #6
Jeg har en 4 kanals mixer til salg hvis det var noget?

Mail: dhf.herning@mail.tele.dk
Avatar billede zer0c00l Juniormester
04. august 2005 - 23:18 #7
Det ser ud som om, den pris jeg fandt, umiddelbart er den billigste..

Jeg er dog i tvivl om det med told og skat. Koster det noget at få det ind i Danmark?? Kan de se, hvis jeg får sendt en pakke fra Tyskland??

Hvis jeg bestiller CD'er fra Tyskland, ryger der da ikke afgifter oveni. Gør der det ved disse ting?
Avatar billede pixar13 Nybegynder
11. august 2005 - 14:10 #8
Ja! Det skulle jeg mene..
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. august 2005 - 15:24 #9
der kommer naturligvis moms på, det kan ikke undgås :)
hvilken Told-sats den type udstyr er sat til kan du se på T&S men det er nok nemmere/hurtigere bare at ringe og spørge din lokale afd.
Avatar billede zer0c00l Juniormester
14. september 2005 - 17:48 #10
mobius6 >> Jeg kontaktede en dansk forhandler og fik den vildeste pris :) Så det må jo næsten være dit forslag, der fik mig længst! Smider du et svar, så får du en bid af kagen!

Det endte med:
2 * Digitale CDX fra Numark og
1 * DMX PRO Mixer fra Numark
1 * Sure 58A mic (mam mam)
+ det løse!

Så nu er det kun talentet, der mangler ;)
Avatar billede mobius6 Juniormester
15. september 2005 - 11:02 #11
:) så er du godt kørende,
i min bog er der ikke noget der hedder talent ...eller rettere talent er evnen og viljen til at lære, jeg mener overordnet ikke at nogen er bedre disponeret end andre, ihvertfald ikke biologisk, men miljø spiller naturligvis en rolle :-).
Avatar billede zer0c00l Juniormester
15. september 2005 - 16:52 #12
Det er der afgjort noget om, det du siger dér :D