Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
03. august 2005 - 18:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brother printer spørgsmål

Hej eksperter

Min far skal have fat i en ny printer og han har kikket på en BROTHER Multimaskine DCP-110C

http://www.pixmania.com/dk/dk/89563/art/brother/multimaskine-dcp-110c.html?srcid=88

Jeg ville høre om der er nogle der har erfaringer med BROTHER printere, og om den valgte printer er pengene værd. den skal udelukende bruges some studie printer
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
03. august 2005 - 19:39 #1
prøver igen =)
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
04. august 2005 - 20:49 #2
hvis vi siger 100 points ?
Avatar billede aasuper Nybegynder
14. december 2005 - 18:23 #3
Hehe, selvom der er gået lidt tid, vil jeg alligevel tillade mig at give et råd videre: Pas på med at købe en Brother-printer.

Mange af modellerne vil efter ca 2 år (når garantien er udløbet...) melde en såkaldt fejl 41. Dette medfører, at ingen af printerens funktioner kan brugesm, og en reparation er nødvendig. Dette har mange - incl mig selv - været temmelig vrede over, idet det jo må siges at være en fabrikationsfejl, når så mange printere melder samme fejl efter de her ca. 2 år. Jeg mener endda, at garantien er forlænget til 30 mdr på nogle modeller pga dette.
Fejlen rammer vist multifunktions-modellerne (MFC) men desuden DFC - som min egen.
Hvis du vil overbevises om omfanget af dette, ja, så prøv at søge på +brother +"error 41" i google...

Venlig hilsen
Anders
Avatar billede aasuper Nybegynder
14. december 2005 - 18:26 #4
En anden har omtalt fejlen her:
http://www.eksperten.dk/spm/638146

Ja, de ombytter, HVIS garantien stadig gælder... Så er det jo bare at håbe på, at fejlen dukker op før der er gået de 24 mdr...

Anders