Avatar billede prunka Nybegynder
03. august 2005 - 14:12 Der er 5 kommentarer

Ringetone komponister

Hejsa gutter,
ved I, om der eksisterer ringetone komponister, som laver egne værker, dvs. ikki kopierer andres sange og gør dem til ringetoner. Jeg spørger fordi jeg ikke gider at betale penge til koda, så derfor vil jeg hellere betale ringetone komponisten et engangsbeløb for nogle ringetoner, som han/hun giver mig lov til at sætte på min hjemmeside, så andre kan få dem gratis på mobilen.
Avatar billede borrisholt Novice
03. august 2005 - 15:13 #1
Ja prøv at gå ind på www.DR.dk/pi/harddisken og find den Seneste udsendelse. Jeg mener bestemt det var noget om netop det. Faktisk er jeg 97% sikker.

Jens B
Avatar billede prunka Nybegynder
03. august 2005 - 17:50 #4
Skæg nok :) Jeg prøver at kontakte dem. Du kender vel ikke nogle ringetone-komponister? Det er faktisk det jeg vil have.
Avatar billede borrisholt Novice
03. august 2005 - 17:53 #5
Ikke ud over http://www.super-smart.de/

Jeg er helt blank på området. Bortset fra det indslag i radioen i Søndags.

Jens B