Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 21:54 Der er 11 kommentarer

Vedr. onFocus=\"this.blur()\"

Davz

Hvad gør onFocus=\"this.blur()\" funktionen?
Jeg har prøvet på min side men syntes ikke der sker noget ved linket!

Mvh.
CyberPro.dk
Avatar billede Beach Mester
10. april 2001 - 21:57 #1
Den stiplet kasse der kommer rundt om et link i browseren bla. når du går tilbage igen fjernes med OnFocus....

//Beach
Avatar billede Beach Mester
10. april 2001 - 22:00 #2
Bruges spec. meget hvis man bruger frames. Så ser det ikke så pænt ud når man i f.eks. menuén kan se hvad man sidst har trykket på med en grim prikket (stiplet) kasse rundt om linket.
//Beach
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 22:00 #3
Er det det eneste?
Avatar billede Beach Mester
10. april 2001 - 22:02 #4
Jeps:-)
//Beach
Avatar billede keysersoze Guru
10. april 2001 - 22:25 #5
hmmm - jeg vidste ikke at man forsøgte at brugte noget når man ikke ved hvad det kan bruges til ;o)

nå - men som det allerede er sagt, så er det eneste den gør, at fjerne den stiplede boks omkring et link. Den kommer jo først når man klikker på det, og det gør i sig selv jo ikke noget - men det er ren forfængelighed.... jeg bruger den, da jeg syntes den stiplede boks er ret grim...
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
11. april 2001 - 02:24 #6
takker mange gange! - jeg troede ikke man kunne fjerne den type focus, men kun den i en textbox

takker endnu en gang!
Avatar billede Beach Mester
11. april 2001 - 23:11 #7
Tja... Men mere er det nu heller ikke:-)
Husk at afslutte dit spørgsmål!
//Beach
Avatar billede keysersoze Guru
30. maj 2001 - 19:26 #8
???
Avatar billede Beach Mester
30. maj 2001 - 21:17 #9
Ligner det en der har flere profiler her???
Cyberpro.dk opretter, hansen2000 takker og keysersoze siger ???

Så må det være min tur

Hvad er der egentlig gang i her???

//Beach
Avatar billede keysersoze Guru
30. maj 2001 - 21:59 #10
beach >> hvis du kigger lidt på datoerne kan du se at det er lang tid siden at der er nogle der har foretaget sig noget... så det var såmen bare et forsøg på at få lukket spg.
Avatar billede Beach Mester
30. maj 2001 - 22:03 #11
Oki, men stadig ligner det et eller andet:-)
og ja, det er også nogle dage siden jeg selv har været her, prøvede bare selv at få lukket nogle af alle de løse ender jeg havde rundt omkring!
Nu må vi se om cyberpro.dk gør noget ved det.

//Beach