Avatar billede pumatrolden Nybegynder
02. august 2005 - 21:57 Der er 7 kommentarer

Tastatur problemer i MSN - brug for hjælp !

Jeg går og bøvler med et mindre problem, når jeg skriver i MSN er det med engelsk tastatur, dvs. ingen æ,ø & å. Men som det kan ses er det åbenbart kun i MSN Messenger at problemet er opstået.

Jeg spørger således nu, hvordan kan det ændres ?
problemet opstod da jeg i en hovedkuls sætning fik trykket på det meste af tastaturet's knapper.

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede screem_brille Novice
02. august 2005 - 22:04 #1
Luk det ene spørgsmål, når en eller anden kommer på hvad fejlen kan være skal vedkommende nok skrive ;) (det er i strid emd reglerne at oprette flere enslydende spørgsmål )
Avatar billede pumatrolden Nybegynder
02. august 2005 - 22:06 #2
Ja Undskyld, glemte at slette det andet, ikke min mening at "spamme" debatten, men mente flere point var nødvendig for at få mere opmærksomhed på spørgsmålet.
Avatar billede pumatrolden Nybegynder
02. august 2005 - 22:07 #3
Hehe, noget jeg egentlig aldrig har prøvet før, for hvordan lukker man så den første debat ?
Avatar billede pumatrolden Nybegynder
02. august 2005 - 22:08 #4
Bliver nødt til at logge af computeren, men der vil blive givet point til bedste svar næste gang jeg logger på.
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 01:07 #5
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 14:16 #6
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:58 #7
brug for mere hjælp ?