Avatar billede doodoo Novice
02. august 2005 - 09:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fonts fra OS9 til OS10

Hej

Jeg sidder nu ved en Mac med OSX og tidligere ved en Mac med OS 9.2
- på den med 9.2 har jeg en MASSE fonte der er købt og betalt - når jeg prøver overføre dem på Mac OSX maskinen er det en ukendt fil.. (det grå ikon med noget grønt halløj)

- omdøber den så det filnavn.dfont og dobbelt klikker > fontbogen åbner men får ikke muligheden for at installere dem...

Nogle der har en idé ?
Avatar billede egonspock Seniormester
04. august 2005 - 09:34 #1
Hvis du har Masser af fonte, ville jeg nok bruge et program som Suitcase til den slags, både til at installere og fejlfinde. Alternativt kan du prøve at placere fontene i hjem/Bibliotek/Fonts, derefter åbne Skriftbog, som du finder i Hjælpeprogrammer og se om de ikke dukker op af sig selv :-)
Avatar billede doodoo Novice
04. august 2005 - 10:07 #2
Suitcase... er det ikk lidt dumt når man har skrifbogen?...

Prøver lige dit forslag, men tvivler meget