Avatar billede ghml Nybegynder
02. august 2005 - 02:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Movie maker

Jeg indtaler for tiden nogle lydklip til min hjemmeside.
Jeg har tidligere brugt Windows Lydoptager men den skratter for meget. Nu bruger jeg Windows Movie Maker og der er lyden helt ren.
Men jeg kan kun klikke på "Start indtaling" og "stop indtaling" og det er upraktisk for jeg skal også holde pauser ind i mellem da det er meget jeg indtaler (jeg læser op fra en tekst).

Er der nogle der har kendskab til en "pause" funktion, og en funktion som gør at jeg kan gå få sekunder tilbage og rette hvis jeg siger et ord forkert?
Avatar billede dknsj Nybegynder
02. august 2005 - 03:03 #1
Programmet Movie Maker er til for at man kan klippe ting sammen, og dermed også 2 lydfiler ;P
Avatar billede ghml Nybegynder
02. august 2005 - 03:12 #2
dårligt svar...
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2005 - 06:24 #3
du kan jo se om det her kan bruges....
http://audacity.sourceforge.net/
Avatar billede ghml Nybegynder
02. august 2005 - 07:56 #4
pwcca> det er et rigtig dejligt program !
Avatar billede exactica Nybegynder
02. august 2005 - 14:44 #5
det er jo sådan movie maker er lavet, det kan ikke være anerledes ved mindre du bruger et andet program .