Avatar billede psalm Nybegynder
10. april 2001 - 19:50 Der er 16 kommentarer

online spil

Hvor finder jeg et online spil på nettet

Helst lidt af hvert f.eks
Bomberman
Counterstrike
Sniper
og andre actionprægede spil ???
Avatar billede madd Nybegynder
10. april 2001 - 19:52 #1
www.aarup-design.dk/spil <-- Online spil(java mm.)
www.counter-strike.net <-- CS\'s side...du kan downloade cs.

BTW > Du skal vel KØBE half-life for at spille CS
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. april 2001 - 19:54 #2
Avatar billede prowler Nybegynder
10. april 2001 - 19:54 #3
Bare lige til en kort orientering så har tv2.dk en Counter Strike server, men om nogle er online, det er jo spørgsmålet! Ellers søg på internettet start f.eks. på www.Sierra.com som er producenten til Counterstrike, de må have nogle servere!!
Avatar billede madd Nybegynder
10. april 2001 - 19:55 #4
Avatar billede madd Nybegynder
10. april 2001 - 19:56 #5
Spil mod andre her:

http://www.com-munity.dk/
Avatar billede psalm Nybegynder
10. april 2001 - 20:01 #7
>>til alle
Jeg skal love for at svarene vælter ind
Jeg vil lige kigge på de forskellige svar inden jeg giver point.
Men jeg kender altså ikke rigtig nettet så kan I ikke skrive den absolutte adresse til bomberman og counterstrike.??
Avatar billede madd Nybegynder
10. april 2001 - 20:04 #8
Bomberman direkte > http://www.cyberjoueur.com/java.php?id=19

Counter-strike er en free mod til Half-life, men det kræver at du har half-life, som kan købes i forretningerne.
Avatar billede psalm Nybegynder
10. april 2001 - 20:18 #9
>>madd
nu er vi inde på noget af det rigtige.
Kan jeg også komme til at spille mod en kammerat ?
Og hvordan skal jeg komme til at spille bomberman over nettet med en kammerat.
Jeg kan sgu ikke helt finde ud af det ????

Pointene skal nok komme !!
Avatar billede deo Nybegynder
10. april 2001 - 20:53 #10
www.MPlayer.com er et af verdens største, så vidt jeg ved. Her skulle der være rig mulighed for at få lysterne styrret.
Avatar billede bbs Nybegynder
10. april 2001 - 20:55 #11
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. april 2001 - 22:02 #12
her er nogle fede spil hvis du kan lide at gøre skade på britney spears og andre celebrities.

http://www.newgrounds.com/frames.php?location=/assassin/

jeg har tilbragt megen tid med at mose bill gates backsrteet boys og britney spears

det er ALT for sjovt
Avatar billede stratoboy Nybegynder
11. april 2001 - 18:50 #13
Hehe, øhh... Jeg har selv lavet nogen. Find dem under spil-sektionen på min hjemmeside

http://worldzone.net/computers/tnd/

Der er kun to men de er også seje! Husk på at du skal have installeret Vitalize, der selvfølgelig også kan downloades fra min hjemmeside.

/Anders

Avatar billede stratoboy Nybegynder
11. april 2001 - 18:52 #14
Og Mujaffa skal vel også lige nævnes!

http://www.dr.dk/u/mujaffa
Avatar billede and.vang Nybegynder
11. april 2001 - 18:58 #15
NEJ NEJ NEJ, ØV! Stratoboy har ikke skrevet noget her. Det er and.vang der har skrevet t ovenstående indlæg. Jeg glemte at logge ind som mig selv!

/Anders  (AND.VANG!)
Avatar billede and.vang Nybegynder
11. april 2001 - 19:07 #16
Prøv lige tjek om i kan komme ind på mine online-spil (VeoWeb\'s server) før i installere Vitalize. Kan nemlig ikke selv!  Ellers tjek bare her om i kan gå ind på:

www.veoweb.com

Held og lykke!

/Anders