Avatar billede foxmulder58 Praktikant
01. august 2005 - 20:14 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Erfaring med PHPbb styles

Hej eksperter,

Jeg skal gerne have en ny style kalder "avanlanche" installeret på et PHPbb 2.0

Jeg har set dokumentationen, men kan ikke finde ud af at lade denne nye style (template) gælde for dette forum.

Er der nogen der kender til det med at ændre style på et sådant forum?

mvh
Mads
Avatar billede haute Nybegynder
01. august 2005 - 20:18 #1
Du skal bare uploade Avelanche i den mappe, hvor dit andet template ligger. Jeg har selv brugt Avelanche (hvis det er det blå du mener), og det virkede fint. Bagefter skal du bare ind i admin og tilfæje det, og bagefter ind og ændre det til forum standard.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
01. august 2005 - 20:20 #2
jeps så langt er jeg med men hvor sætter jeg "avalanche" templaten som standard??

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
01. august 2005 - 20:21 #3
inde i admin delen kan jeg ikke se hvor jeg sætter den style/template som værende default/standard?

Ved du det?

mvh
mads
Avatar billede haute Nybegynder
01. august 2005 - 20:25 #4
Inde i administrationspanelet... Tror, det er "Generel administration" eller sådan noget. Kan ikke lige huske det, da jeg ikke bruger phpBB mere. Der står der nok "Standard layout" et sted, og der står SubSilver. Det ændrer du til Avelanche...

En lille ting, du skal huske, er at gøre det på din egen bruger også, da du jo har det gamle template som standard, hvilket er lidt provo :D
Avatar billede haute Nybegynder
01. august 2005 - 20:25 #5
Og lad os så se siden ;)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
01. august 2005 - 20:35 #6
haute, tak for hjælpen.

Det lykkedes mig dog ikke at sætte avalanche som standard på egen bruger!

mvh
Mads
Avatar billede haute Nybegynder
01. august 2005 - 20:38 #7
Det kan du gøre ved at gå ind i din profil og ændre det.. Ret simpelt :) Og kom så med et link ;)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
01. august 2005 - 20:43 #8
jo jeg har opstillet det får en bruger herinde på adressen.

http://www.babezonen.dk/forum

1000 tak for hjælpen!

mvh
Mads
Avatar billede haute Nybegynder
02. august 2005 - 00:22 #9
lol der er jeg admin :D
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
02. august 2005 - 00:25 #10
ok det vidste jeg ikke ;D

ha det godt steffen, jeg hjalp lige din ven Edvard med denne opsætning ....håber det er ok!

mvh
Mads
Avatar billede haute Nybegynder
02. august 2005 - 02:04 #11
Det er iorden :)