Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 19:25 Der er 24 kommentarer

Vurdering af min side!

Davz
Jeg vil høre om hvad i syntes HHW-Times.dk er værd, og hvis i gider give et værdi for designet, brugervenligheden og andet, fx. 1 er ringest og 10 er bedst.

Sidens adresse er www.hhw-times.dk

MVH.
HHW-Times.dk
- Frande
Avatar billede Jman Praktikant
10. april 2001 - 19:29 #1
kan godt lide designet!!!
Skrifterne er lidt mørke i forhold til baggrundsfarverne
Introen er lidt for lang
Scrollen i bunden kører lidt for stærkt til at kunne læse de små tynde bogstaver.
Og så ville det være rart at links skiftede farve eller underlines, så man ved hvad man peger på
9@13
Avatar billede dalab Nybegynder
10. april 2001 - 19:29 #2
Introen er tem\'lig fed!
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 19:31 #3
Meget pænere end de hjemmesider der normalt omhandler HH.
9@13

Gider ikke kommentere designet yderligere, da det ikke virker til at du har ændret noget, siden sidste gang du bedte om en vurdering.
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
10. april 2001 - 19:40 #4
grå og blå er ikke de bedste farver at match\'e

meget irriterende at man ikke kan springe over intro\'en

simpelt design.....lækkert

den der news-scroller i bunden virker ikke i Netscape(4.x), men det er sku også lige meget.
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
10. april 2001 - 19:41 #5
nothing new..har set det hele før

7@13 nytænkning skat, nytænkning
Avatar billede Jman Praktikant
10. april 2001 - 19:43 #6
sagde du tagmus
Avatar billede Jman Praktikant
10. april 2001 - 19:45 #7
...hov lige en ting mere -
Det er så sucky at man forhindre \"back\" i browseren
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. april 2001 - 19:45 #8
Kan cyberpro.dk ikke kontakte mig på icq : 92064248
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 19:47 #9
hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2001 - 09:45 #10
nytænkning ligesom dig magnus røvmus? lol...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. april 2001 - 23:18 #11
Falsh introen er lavet i Swish (tror jeg det hedder), jeg er næsten 100% I har brugt (Næsten) alle de tekst efekter der var med... :-) Men det er da et Ok design... Men <titel></title> - skal være nået andet, hvis man har 10-13 browser vinduer åbne som jeg, kan det være svært at finde ud af hvofor en der høre til hav (De starter næsten alle sammen med: http:// eller velkomen, det er PIS ireternde!)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
12. april 2001 - 23:32 #12
el barto det er skægt, min farbror har en 8årig søn, og han er også helt vild med at sige røv og prut
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2001 - 00:09 #13
magnus røvskæg> Du må da indrømme at der ikke er meget nytænkning over din fucked up allcelebz shit side...

Eller alt det andet lort du laver...
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
13. april 2001 - 00:20 #14
prøv lige at slå et smut forbi min side, og du ville finde ud af jeg har lukket den med en kæmpe indkomst over banner indtægter

Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
13. april 2001 - 00:21 #15
er du 13 eller 14 år gammel?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. april 2001 - 00:27 #16
Får du penge for at sende folk videre til WoooHooo?
Synes jeg oplever det ofte. Hvorfor lukkede du siden hvis du tjente godt på den?
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
13. april 2001 - 00:31 #17
tommyf alle hader jo siden, der var næsten ingen af de 956 unikke der var inde der kunne lide den, vel? så jeg syntes ikke at publukum var klar til mine 963 billeder og 26 videoer, når jeg lavede mit PTO projekt. :-) så jeg syntes at det var godnat tid. Men det var det hele værd da pstar og jeg kunne gå rundt i fona med de penge :-)

så grunden var nok at der ingen der kunne lide den.. jeg åbner måske igen, men så bliver det på min geocities, og jeg fortælle ikke hvornår jeg åbner her på eksperten og hvis jeg gør :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2001 - 00:32 #18
Ja klart..Jeg havde også en side med sexhistorier der smed 1200 besøgende om dagen, eller $24 om dagen..

Porno sælger, men nyskabende? Det er der vist ikke nogen der synes..
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2001 - 00:33 #19
Dit PTO projekt? Porno Transfer Oldies?
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
13. april 2001 - 00:37 #20
Please Turn Over

hvores side stank så vi sagde til en i min familie, som arbejder med mysql til hverdag, om han ikke ville hjælpe os, så vi sagde faktsk til ham: Please Turn our site Over to the good, cuz it sucks right now.
derfor
el_barto
0.24$ om måneden bliver til 2.4$ om måneden bliver til 24$ om dagen -du stinker langt væk af løgn, prøv lige at se hvad du har skrevet, det er simpelt hen så gennemsigtigt
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2001 - 00:43 #21
Hvad snakker du om? Med en gennemsnitlig klik procent på 5% bliver 1200 besøgende = $24 om dagen

Glemte at jeg skulle formulere mig så tåber kunne forstå det..
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
13. april 2001 - 00:54 #22
fuld af løgn at du gider, men det må du selv om.

gider ikke læse dit svar da det sikkert også bare er en gang l o r t

Avatar billede Slettet bruger
13. april 2001 - 00:55 #23
Ahh, du smider altså håndklædet i ringen?

Hvem er det der er fuld af løgn? Dig og en eller anden NAR der er i Fona...Fuck mand! ha!
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2001 - 00:57 #24
Jeg har ikke skrevet noget om 0.24 eller 2.4, jeg har skrevet at der gik $24 ind i gennemsnit om dagen, og det var med 1200 unikke besøg om dagen.