Avatar billede chainweb Nybegynder
01. august 2005 - 18:33 Der er 4 kommentarer

Antenne til min access point?

Hej. Jeg har købt følgende asus access point: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94858 som jeg fik anbefalet fra Mr Bacardi http://www.eksperten.dk/spm/631186  .

Den virker fint, men problemet er bare, at den ikke rækker specielt langt i mit hus. Mr bacardi snakkede bla. om, at han havde Access Point magen til selv, men at han havde "modificeret den, så den udelukkende er til eksterne antenner". Mit spørgsmål er så således; Kan jeg selv lave min egen antenne til min access point så den rækker længere, og i såfald - hvordan?
Brugeren der kommer med et fyldest gørende svar får 200 point + yderligere 200 point.

På forhånd tak!
Avatar billede jokkejensen Novice
01. august 2005 - 19:19 #1
hvorlangt taler vi ? og har du læst lidt i manualen om placering af access point mm..
Avatar billede chainweb Nybegynder
01. august 2005 - 19:42 #2
Jeg tror min access point rækker ca. 25 meter. Men det er ikke nok, pga. væggene osv.
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
08. august 2005 - 21:22 #3
http://home.cyberdoc.dk/index.php?page=20
Guide til at modde APet, ikke min side, men mit AP, så kan garantere det virker, hvis du gør det rigtigt ;)
Med hensyn til antennen, kan jeg desværre ikke lige finde den side, hvor der er en masse gode forklaringer på hvordan den bygges, men jeg vil forsøge at finde den senere, hvis du vil have det. Kan også tage et billede af den antenne jeg har på nu, hvis det er.
Avatar billede chainweb Nybegynder
08. august 2005 - 22:00 #4
Det må du MEGET gerne... Det ville være helt perfekt.. Du kan lige få min mail hvis det er. Kasperhansen86@hotmail.com

Du skal også lige huske at sende et svar så du kan få dine point -helt utrolig hjælp du altid yder!