Avatar billede udp Nybegynder
01. august 2005 - 08:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken satelitmodtager

Vi har sommerhus og har sat en parabol op. Det er meningen at vi "kun" vil tage FTA kanaler ned, primært Tyske og Franske på Astra. Hvilken type satelitmodtager skal vi vælge?
Jeg mener at vide at der forskel, og nogle egner sig bedre til FTA end andre.

Mvh

UDP
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. august 2005 - 08:28 #1
Der kan du bare vælge den billigste, de frie kanaler er alle lige gode til, der er dog en del forskel på brugervenlighed og feutures. En Samsung ville være et godt valg.
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. august 2005 - 08:32 #2
Denne er også meget god, med mange indstillinger også mange sprog, og den har mange feutures. http://www.satplus.com/product_info.php?cPath=21_53&products_id=101
Avatar billede udp Nybegynder
02. august 2005 - 08:07 #3
Tak for det
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. august 2005 - 08:56 #4
Selv tak.