Avatar billede frezzer Nybegynder
01. november 1999 - 20:01 Der er 8 kommentarer

Asus V3800 TNT2

Jeg har et kæmpe problem, når jeg spiller Q2 så begynder textuerne at flimmer når jeg bevæger mig, har prøvet at slå vsync af og på, men intet hjælper, har også prøvet med div. programmer så som Pstrip..... men unden helt, har prøvet at sætte på kortets mem (160) og core (140) men heller ikke held med det.

Det mærkelige er hvis jeg bruger driverne version 1.00 så er problemet der ikke, men så har jeg kun halvt så mange FPS som med de nye drivere.

nogle kloge mennesker der kan hjælpe =) ?
Avatar billede getalife Nybegynder
01. november 1999 - 20:10 #1
Mit gæt ville være en fejl i driveren.
Dvs. sammenspillet imellem spil og driver.
Hvilken driver version bruger du ??
Avatar billede frezzer Nybegynder
01. november 1999 - 20:16 #2
Jeg har prøvet med mange drivere, både alle dem asus har udgivet, men også Nvidia´s helt nyeste drivere 3.53
men stadig intet held ;(
Avatar billede getalife Nybegynder
01. november 1999 - 20:19 #3
Hvad med opløsningen ? Hvor høj/lav er den ?
Avatar billede getalife Nybegynder
01. november 1999 - 22:10 #4
Bare for at være helt sikker...
Du har slået V-sync fra ved OpenGL 'ik ?

Jeg snakkede med en kammerat der sagde at den næst nyeste driver fra Nvidia skulle løse dit problem.
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. november 1999 - 22:14 #5
Er det alle texturerne eller kun din gun samt energi mængde?

Jeg havde det problem i Q2 og Half Life... det var en opsætnings fejl. Jeg bruger kun Asus drivere
Avatar billede frezzer Nybegynder
02. november 1999 - 14:53 #6
goulduck...........nej det problem havde jeg, men er løst.

getalife...........´hhmmm det er slået fra og jeg prøver lige det med de drivere
Avatar billede frezzer Nybegynder
03. november 1999 - 07:39 #7
Virker skam stadig ikke ;(
Avatar billede getalife Nybegynder
03. november 1999 - 09:02 #8
*mumle*
Du har prøvet med en mellemstor håndgranat 'ik ??

Jeg hører nogle andre steder.