Avatar billede thomasit Nybegynder
31. juli 2005 - 23:57 Der er 11 kommentarer

Automatisk opkobling ved opstart

Før i tiden blev der oprettet forbindelse til internettet automatisk når computeren startede. Men efter jeg skilte det ad, skulle male mm., har jeg været nød til at gå ind i "Kontrolpanel" dernæst "Netværksforbindelser" for at oprette forbindelse. Det virker fint, bare lidt irriterende.
Hvordan får man det til at oprette forbindelse af sig selv ved opstart?
Avatar billede kenp Novice
01. august 2005 - 11:03 #1
hvilken forbindelse snakker vi om?
Avatar billede thomasit Nybegynder
01. august 2005 - 20:42 #2
ADSL fra TDC.
Avatar billede kenp Novice
01. august 2005 - 22:31 #3
er det en pppoe forbindelse eller en helt almindelig.. for hvad laver du i netværksforbindelser?
Avatar billede thomasit Nybegynder
01. august 2005 - 23:49 #4
Det er pppoe forbindelse. Hvordan skal jeg ellers få adgang til internettet når det ikke selv går igang?
Avatar billede kenp Novice
02. august 2005 - 08:22 #5
Slet den opkaldsforbindelse også opret den igen.. eller sæt fluebenet i automatisk opkald.
Avatar billede thomasit Nybegynder
02. august 2005 - 10:16 #6
Men hvordan får jeg vinduet hvor man kan vælge automatisk opkald frem. Kan huske jeg gjorde netop dette da jeg fik computeren sidste år.
Avatar billede kenp Novice
02. august 2005 - 10:21 #7
Burde du via IE ->funktioner ->indstillinger ->opkaldsforbindelse  så burde du via den vej få den til det.
Avatar billede thomasit Nybegynder
02. august 2005 - 10:26 #8
Der er ikke noget.
Avatar billede thomasit Nybegynder
02. august 2005 - 10:34 #9
Mener jeg plejede at kunne gøre det fra det lille ikon ved siden af uret.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. august 2005 - 10:53 #10
Måske NetSupport kan hjælpe dig, er ikke helt sikker.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_ns_forbindelse&csref=_p_rzg_netsupport_forbindelse

Ellers gør som kenp foreslår 02/08-2005 08:22:33
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juli 2006 - 07:24 #11
Er problemet løst?