Avatar billede hulhuset Nybegynder
10. april 2001 - 17:53 Der er 8 kommentarer

Kan access-programmer bruges af andre

Jeg har udviklet flere systemer i Access2000.
Disse systemer vil jeg gerne delagtiggøre andre i.
Kan det lade sig gøre, hvis de ikke er i besiddelse af Access2000?
I modsat fald vil det være yderst pinligt for MicroSoft.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. april 2001 - 18:01 #1
Ja vis dem på en hjemmeside ved hjælp af netsrac.dk der ligger en filemaneger, til access.
Avatar billede janbangm Nybegynder
10. april 2001 - 18:03 #2
Hvis du køber et tillægsporgram til Access Deleveri tool kit kan du lave dine databaser så de kan køre uden at man har en Access på sit pC\'erer.

Du kan også tilkytte ASP siden og derigemmen få kontakt med dine database unden at have access på masiknen
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. april 2001 - 18:05 #3
Avatar billede janbangm Nybegynder
10. april 2001 - 18:05 #4
Deleveri er stavet på forkert. Developers
Avatar billede burningice Nybegynder
11. april 2001 - 00:01 #5
du kan lave en runtime version af din access db
Avatar billede kedde65 Praktikant
11. april 2001 - 19:45 #6
hverken muligheden med developer eller muligheden med runtime versionering er pecielt anvendelige.
Jeg vil helt klart sige at du skal bruge asp og så derigennem lave en application der arbejder direkte med databasen.
kedde
Avatar billede terry Ekspert
22. april 2001 - 11:45 #7
The question was
\"Disse systemer vil jeg gerne delagtiggøre andre i. \" so why mention ASP?
In Access developers edition, its possible to make a setup-kit which includes a RUNTIME version of Access and without having to pay any license fees you can sell or give away your system without having to resort to making a new ASP system. And they are \"anvendelige!\".

Avatar billede lasp Nybegynder
10. maj 2001 - 17:07 #8
Javisst kan du sätta upp runtime miljö av Access.
Om du har frontend byggt i annat exempelvis Delphi
kan du slå ihop installationerna. No Problems.