Avatar billede fresh_prince Nybegynder
10. april 2001 - 17:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chat ligesom web-zone.dk

Er der nogle som der vil lave en chat til mig ligesom den på web-zone.dk ?

De statuser som der skulle være er :
Gæst, Normal, Co-Admin, Admin, Og Chatking.

Som Gæst skulle man kunne : Skrive med farve. Ændre sit nickname.

Som Normal skulle man kunne : Ændre sit nickname, skrive med farver, lave kommandoer.

Som COAdmin skulle man kunne : Smide folk ud, GIve dem en advarsel, Og banne dem, skrive med farve, ændre sit nickname.

SOm Admin skulle man kunne : Smide folk ud, banne brugere, give dem advarseler, skrive med farve, ændre sit nickname, ændre topic\'et, mute folk, unmute folk.

Som ChatKing skulle man kunne : Smide folk ud, banne brugere, give dem advarseler, skrive med farve, ændre sit nickname, ændre topic\'et, mute folk, unmute folk, ændre sit nickcolor, se en log fil hvor man kan se alt det som der er blevet snakket om også i privat.

Her er nogle kommandoer :
Kommando Beskrivelse Eksempel Resultat
/me Du gør noget. /me går hen og spiser \"dit navn\" går hen og spiser
/think Du tænker noget /think mon hun kan lide mig? \"dit navn\".oO( mon hun kan lide mig )
/nick Du skifter dit nick (chat navn) /nick Test \"dit navn\" skiftede nick til Test
/hils Du hilser på en /hils TEST \"dit navn\" hilser på TEST
/vink Du vinker farvel til en /vink TEST \"dit navn\" vinker farvel til TEST
/brb At du er væk fra chatten et øjeblik /brb \"dit navn\" kommer om lidt
/sorry Du undskylder til en /sorry TEST \"dit navn\" siger undskyld til TEST
/vel Du byder en velkommen /vel TEST \"dit navn\" byder hjertligt velkommen til TEST
/mobil Du snakker i tlf /mobil \"dit navn\" snakker i tlf - tilbage om lidt
/princess Du bukker dig frem /princess PRINCESS \"dit navn\" bukker og kysser PRINCESS på hånden
/web-zone Hvad kan du på Web-Zone.dk? /web-zone Chatten : \"dit navn\" Find det du søger :o)
/admin Hvem er Admins? /admin Fortæller hvem der er admins
/wb Du byder en person Velkommen igen /wb TEST \"dit navn\" byder TEST velkommen tilbage
/lol Du griner som en gal :o) /lol \"dit navn\" is laughing out loud
/sur Du er sur /sur TEST \"dit navn\" kigger sur på TEST
/danser Du tager fat i en og danser /danser TEST \"dit navn\" danser med TEST
/farvel Du siger pænt farvel til /farvel TEST \"dit navn\" siger pænt farvel til TEST
/time Hvad er mon datoen og klokken? /time Chatten fortæller dig tid og dato i privat

/mode away Du går i away mode /mode away Folk kan ikke se eller skrive til dig

/mode normal Du går i normal mode /mode normal Folk kan se at du er på chatten

/mode privat Du går i privat mode /mode privat Folk kan kun skrive til dig i privat

/mode social Du går i social mode /mode social Folk kan ikke skrive til dig i privat men du er på chatten

CoAdmins & højere

/adgul Du giver en advarsel /adgul TEST \"dit navn\" giver en advarsel til TEST

/adred Du giver den sidste advarsel /adred TEST \"dit navn\" giver den sidste advarsel
Avatar billede fresh_prince Nybegynder
10. april 2001 - 17:52 #1
Og jeg ved at \"okay\" har været med til at lave den chat på web-zone.dk
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 18:02 #2
Tror du selv nogen gidder det for 300 point ?

Du kan downloade easychat her:
http://www.tdaugaard.dk/x/easychat-2.5.1-mdb.zip
Avatar billede fresh_prince Nybegynder
10. april 2001 - 18:16 #3
bjarne-b - Den er på engelsk !
Avatar billede okay Nybegynder
06. maj 2001 - 12:08 #4
folk bliver flere og flere :o) der interessert sig i vores chat :o)