Avatar billede remaal Nybegynder
31. juli 2005 - 19:10 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Billig advokat, kan det lade sig gøre?

Jeg står og skal have lavet et regelsæt, for køb på en internet side, og har undersøgt markedet. FØJ, FØJ jeg vil være advokat i mit næste liv. priserne er sky høje.

Kender i en mulighed for at få lavet disse regelsæt, til en menneskelig pris.

200 point, til den som kan give mig løsningen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. juli 2005 - 19:54 #1
Du har helt ret i at priserne er sky høje, desværre er der ingen vej udenom. Jeg vil anbefale at du betaler og får det laver ordentligt fra starten.

Hvis du vælger en billig lav selv eller med hjælp fra Ærlige Erlings "advokat" forretning så risikere du bare at midste flere penge bagefter på juridiske slagsmål og tabt forretning.

Beklager meget, men sådan er det at kører forretning i dag
Avatar billede remaal Nybegynder
31. juli 2005 - 20:24 #2
Ja! du har nok ret, men der kunne måske være en smut vej.
Men jeg er godt klar over, at man får hvad man betaler for.
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. juli 2005 - 20:30 #3
Og problemet lige i dette felt er at man, hvis man ikke får det gjort rigtigt fra starten, så risikerer man at mangle en meget lille ting, der ender med at blive katastrofalt dyr.

I "gamle dage" kunne man få iværksætter bistand til bl.a. juridisk hjælp og der har intil for ganske nyligt været iværksætter kurser hvor man fik den slags hjælp billigt, men desværre er de ordninger bortfaldet
Avatar billede screem_brille Novice
31. juli 2005 - 21:21 #4
hvad mener du med regelsæt ?
Avatar billede screem_brille Novice
31. juli 2005 - 21:23 #5
er du selv erhvervsdrivende ? så behøver du ikke lave noget regelsæt, du skal "bare" overholde købeloven (grunden til bare er i anførelestegn, skyldes jo at der er mange ting man skal huske på)
Avatar billede strych9 Praktikant
01. august 2005 - 08:40 #6
Det er nu ikke så svært for der findes allerede standard regulering på området. Reglerne kan du læse om her: http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=8356 og www.fi.dk

Der er ingen vej udenom. De regler skal du følge hvis du vil sælge ting over Internet.
Avatar billede strych9 Praktikant
01. august 2005 - 08:45 #7
Avatar billede remaal Nybegynder
01. august 2005 - 22:15 #8
Der vil ikke være tale om salg til private, kun til firmaer, så købelovgivningen er sat ud af kraft i denne fase.
Jeg sælger på nuværende tidspunkt til private, og har kendskab til købelovgivningen.
Problemerne kommer først ind i billedet, når man vil sikre sig i H.... og R.. så man ikke kan blive hængt op for noget.
Avatar billede remaal Nybegynder
10. august 2005 - 22:48 #9
så slutter vi.
Avatar billede screem_brille Novice
10. august 2005 - 22:50 #10
hmmmmm
Avatar billede remaal Nybegynder
10. august 2005 - 23:44 #11
Jeg forstår ikke dit hmmmmmmmm, da der ikke er nogle svar som kan bruges, og der ikke har været nogle svar i 10 dage.
Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2005 - 00:14 #12
Nå bufferzone var da ikke helt på afveje med sit svar...
Avatar billede remaal Nybegynder
11. august 2005 - 13:39 #13
Der var ikke nogle som kunne give mig en løsning på problemet, men du har tildeles ret i din hentydning, da jeg er gået til advokat med problemet, til en time pris på 1700,- + moms FØJ
Jeg havde allerrede afvist bufferzone's svar, så jeg kunne ikke rigtig gøre andet.
MVH Rene
Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2005 - 13:42 #14
jo bede ham om at lægge et nyt svar, men nok om det, det bestemmer du jo selv.