Avatar billede edvardj Novice
31. juli 2005 - 15:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Det ugentlige tjek om der er virusser

Tjaa er der en der lige vil løbe min hijackthis igemmen om der er noget skrammel

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:48:25, on 31-07-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\system32\LVComS.exe
D:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
D:\Programmer\POP Peeper\POPPeeper.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
d:\Programmer\WebDrive\wdservice.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AcroRd32.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\hijackthis\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.babezonen.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=localhost:1036
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ClickCatcher MSIE handler - {16664845-0E00-11D2-8059-000000000000} - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\Catcher.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - D:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\Programmer\FlashFXP\IEFlash.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: ReGet Bar - {17939A30-18E2-471E-9D3A-56DD725F1215} - D:\Programmer\ReGetDx\iebar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "D:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [hcenter] "C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe" /server /startmonitor
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Popup Ad Filter] D:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [POP Peeper] "D:\Programmer\POP Peeper\POPPeeper.exe" -min
O4 - HKCU\..\Run: [dr_desktop] "D:\Programmer\DR Desktop\DR_DES~1.EXE"
O4 - Startup: AdSubtract.lnk = D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe
O4 - Startup: WinMySQLadmin.lnk = E:\SQL\bin\winmysqladmin.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = D:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: Download a&lt med ReGet Deluxe - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\CC_All.htm
O8 - Extra context menu item: Download med Re&Get Deluxe - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\CC_Link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\system32\NavLogon.dll
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: ewido security suite control - Unknown owner - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe (file missing)
O23 - Service: ewido security suite guard - Unknown owner - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe (file missing)
O23 - Service: MySql - Unknown owner - E:/SQL/bin/mysqld-nt.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: WebDrive Service (WebDriveService) - Unknown owner - d:\Programmer\WebDrive\wdservice.exe
Avatar billede pixar13 Nybegynder
31. juli 2005 - 16:00 #1
Kan ikke se noget..
Avatar billede thomasriis Nybegynder
31. juli 2005 - 16:02 #2
Det skulle være helt i orden, kan heller ikke se noget
Avatar billede edvardj Novice
31. juli 2005 - 16:02 #3
okay takker skal jeg dele point ???
Avatar billede pixar13 Nybegynder
31. juli 2005 - 16:04 #4
Men lige en anbefaling! Slet Bearshare... Når du har det (og alle andre P2P programmer) installeret, kunne du ligeså slette dit antivirus program.. Der kommer vildt meget snavs ind gennem det!
Avatar billede edvardj Novice
31. juli 2005 - 16:08 #5
øhh Bearshare har jeg haft installeret engang men har det ik mere :-/  ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2005 - 16:59 #6
Jeg kan nu godt se noget der skal væk...
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2005 - 17:08 #7
Hvis baershare er fjernet skal du fixe denne linie:
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "D:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause

og tjekke om mappen D:\Programmer\BearShare er der stadigvæk. Er den det, så slet den.