Avatar billede thomasriis Nybegynder
31. juli 2005 - 15:43 Der er 1 kommentar

Kan ikke starte op, pga. Spyware

Hej alle sammen, jeg har et stort problem..

Jeg søgte rundt på nettet idag og som sædvanligt når man støder ind på en side som bombarderer en med pop-up ved man jo godt at den er gal. Jeg fandt så ud af jeg havde fået et spyware program ind hvor der kommer et ikon i statusbaren som siger min computer er inficeret med spyware og jeg skal bruge DET program for at få dem væk.
Jeg prøver at køre spywaredoctor og efter at have fundet 70 korrupte filer og fixet dem, kan jeg stadig ikke slippe af med den dims nede i statusbaren.
Jeg læste så at man kunne gå ind i regedit og gå ind under user, der efter software\windows\microsoft\noget med styresystem og så run - der ville jeg finde en fil der hed SNInstall, og den skulle jeg slette..

Jeg slettede filen men nu kan min computer ikke starte op i andet end fejlsikret tilstand... er det nogle der kan hjælpe ?

Hilsen
Thomas Riis
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2005 - 16:56 #1
Fra fejlsikret tilstand prøv dette:
smid xp cd-rom i drevet - gå i start - kør - skriv sfc/ scannow

Hvis ikke det hjælper burde en repair være nok:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;Q315341