Avatar billede wackey Nybegynder
31. juli 2005 - 15:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Virus Beskyttelse?

Hvilket Software anbefales til virus beskyttelse?
Avatar billede levich Nybegynder
31. juli 2005 - 15:29 #1
Denne her http://free.grisoft.com/doc/1, som er gratis.

Hvis du vil give penge: PC Cillin 2005
Avatar billede levich Nybegynder
31. juli 2005 - 15:29 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
31. juli 2005 - 15:38 #3
Avatar billede thomasriis Nybegynder
31. juli 2005 - 15:50 #4
Jeg ville nok tage Norton Antivirus og en service pack 2 ... udover det er Spyware doctor et lækkert stykke software der har reddet mig mange gange... så de tre ting burde kunne holde dig forholdshvis spyware og virus fri.
et alternativt Spyware program er altid godt at have så installer også Adaware og Hijack This

Norton Antivirus
Windows Service Pack 2
Spyware Doctor (kan findes på Download.com)
Adaware
Hijack This (pas på med det her program, skal kun bruges til at få hjælp på f.eks. denne her side)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2005 - 18:27 #5
Avatar billede wackey Nybegynder
31. juli 2005 - 20:06 #6
Har fundet et program der hedder Symantec Antivirus.. Er det et godt program?

Har haft Microsoft Antispyware. Det er bare holdt op med at virke fra idag af.. og kan ik helt finde ud af hvordan man køber det??
Avatar billede boxer Nybegynder
31. juli 2005 - 20:22 #7
Jeg ville foretrække Norman fra www.tryus.dk
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2005 - 21:23 #8
Mht [Microsoft® Windows AntiSpyware (Beta)] så står der ikke noget om KØBE - selv her til formiddag har jeg DL pakken - opdateret osv virker fint...
Avatar billede wackey Nybegynder
01. august 2005 - 12:13 #9
microsoft antispyware er kun et program der virker i 182 dage eller sådan noget.. og jeg har haft det så lang tid.. kan ik finde ud af hvordan jeg får det til at virke igen?

Hvis der ik er nogle der lige ved hvordan man gør det nogle der så kan fortælle et godt antispyware program. det må gerne være aktiv og hele tiden overvåge computeren.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 12:35 #10
Ewido er et rigtigt godt program: http://www.ewido.net/en/

Scroll ca. 1/3 ned på denne side:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Manual:
http://www.spywarefri.dk/manualer/ewido-manual.htm