Avatar billede llslipknotll Nybegynder
31. juli 2005 - 14:35 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Hvor længe holder en meget varm computer

Hej hej allesammen

jeg har ladt min computer stå i 48 timer nu altså 2 døgn og nu er den altså blevet sindsyg varm . . Så ville jeg lige høre onm der måske var risiko for hele lortet kunne brændde sammen jeg har kun en kabinet køler også kører den der størmforsynging's køler jo også håber i ved noget om den slags

        M.V.H Frederik
Avatar billede screem_brille Novice
31. juli 2005 - 14:42 #1
når vi ikke ved hvad temperaturen er det umuligt at svare på ?
Avatar billede boxer Nybegynder
31. juli 2005 - 14:46 #2
Der er en risiko for den brænder sammen, men vi er nødt til at vide hvor varm den bliver.
Avatar billede exactica Nybegynder
31. juli 2005 - 16:40 #3
håber for dig du også har en køler til din cpu .
men ja med så få kølere tror jeg nemt den kunne brænde sammen
Avatar billede peet49 Nybegynder
31. juli 2005 - 16:45 #4
Også hvilken type cpu
Avatar billede edvardj Novice
31. juli 2005 - 17:10 #5
ja det er altså svært når du ikke siger noget om HVOR varm

http://www.almico.com/sfdownload.php
The latest version is SpeedFan 4.25.

http://tweak.dk/tools.php
07/12-02 Hmonitor 4.1.2.1

Dem kan du måle med
Avatar billede edvardj Novice
31. juli 2005 - 17:18 #6
men hvis du begynder at nærme dig de 70-90 grader ville jeg nok påstå du begynder at have et problem

min cpu er kun 41 grader ogdet er meget fint
Det kunne tyde på at du skal ud og indvistere i en ordentlig blæser
der vil jeg forslå Zalman  men køler utrolig godt og er meget lydløs
du kan finde den her f.eks  www.shg.dk
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
31. juli 2005 - 18:52 #7
Har haft den slukket så den er blevet kold men næste gang der bliver noget så måler jeg den og prøver og spørge igen hehe
Avatar billede edvardj Novice
31. juli 2005 - 19:00 #8
takker for point
håber du kunne bruge linksne
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2005 - 20:18 #9
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
01. august 2005 - 04:23 #10
john_stigers: Hvad mener du med det . Ja det er mig der har lagt dem ind men har fået løst lortet nu hehe
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
01. august 2005 - 04:23 #11
Nogen der ved hvor lang tid en comp ca holder altså til 60 eller 70 Grader eller hvad?
Avatar billede kimdy Nybegynder
01. august 2005 - 21:24 #12
min køre 24/7 aldrig slukket
Avatar billede kimdy Nybegynder
01. august 2005 - 21:27 #13
skal også lige siges at der er 8 harddiske i min com
Avatar billede screem_brille Novice
01. august 2005 - 21:28 #14
kimdy er nok dine diske der dør først (jeg antager du kører med IDE diske)
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 21:29 #15
Jeg tror at john mente at du skulle give lidt feedback i de spørgsmål :0) Fortæl hvad løsninger var, fordel pointene osv.
Avatar billede kimdy Nybegynder
01. august 2005 - 21:36 #16
IDE og sata