Avatar billede hrlaust Nybegynder
31. juli 2005 - 12:12 Der er 2 kommentarer

Hjælp til presse side

Hej med jer :)

Jeg står og mangler lidt hjælp med en presse side, hvor hvis bare man uploader en fil til en bestemt mappe så bliver den vist ude på siden. Man skal os kunne tilføje en besked ved siden af filen.
Håber virkelig en eller anden kan hjælpe. Hvis det ikke er nok uddybende skal jeg gerne skrive mere :)

mvh.
Jonas
Avatar billede softspot Forsker
31. juli 2005 - 13:35 #1
Ved du om der er en upload-komponent på serveren eller skal det gøres uden hjælp af sådan en dims?
Avatar billede hrlaust Nybegynder
31. juli 2005 - 14:30 #2
Det er der ikke, er nød til at bruge en ftp, men jeg skal bare have lavet sådan den selv kan se hva filer der er i en bestemt mappe og hvor man skal kunne tilføje lidt beskrivelse til den fil, jeg bruger ASP og MYSQL..