Avatar billede hanklitvej Nybegynder
31. juli 2005 - 11:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ADSL gennem level one router

Hej.
jeg har nu haft mit internet gennemmin level one router i et stykke tid, men når vi tilslutter flere pcere (nogle gange bare 2) kan det gøre så en eller flere personer ikke har adgang til internettet. efter hvad jeg har undersøgt ser det ud til at msn messenger og andre messenger programmer stadig har adgang til internettet, mens  hverken internet explorer eller firefox (mine 2 browsere) kan finde nogen sider.
Hvad kan jeg gøre?

Min router er en: FBR-1413TX  og jeg har opdateret firmware denne sommer.
Mit internet er ADSL -  PPPoE
Avatar billede peet49 Nybegynder
31. juli 2005 - 11:39 #1
Reeset routeren.
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
31. juli 2005 - 15:20 #2
jeg har genstarted ruteren utallige gange, det begynder nogle gange at virke, men ikke hver gang, og har ikke haft positivt resultat med mere end 3 online.
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
24. juli 2006 - 21:27 #3
Lukker, ser ikke ud til at det giver noget svar.