Avatar billede qqq Nybegynder
31. juli 2005 - 01:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Godt og gratis CMS i ASP.NET

Hej eksperter,

Jeg søger et godt og gratis CMS system i asp.net. Jeg kan ved søgning på nettet se at der findes en del at vælge imellem. Men er der nogle i har specielt gode erfaringer med? Hvad kan i anbefale?
Avatar billede snepnet Nybegynder
31. juli 2005 - 03:16 #1
jeg kan ikke give dig noget konkret bud, men hvis du har rimelig klare idéer om hvilke features du ønsker, er det her et godt sted at kigge :
http://www.cmsmatrix.org/
(du kan sammenligne 10 ad gangen)
mvh
Avatar billede christer2 Nybegynder
04. august 2005 - 13:03 #2
http://www.umbraco.dk/ ... Niels & co. har gang i noget rigtigt godt, der... udvidbart, simpelt og alligevel avanceret.
Avatar billede snepnet Nybegynder
07. september 2005 - 16:57 #3
hvordan går det her ?
mvh
Avatar billede qqq Nybegynder
09. september 2005 - 00:31 #4
Tak for svar. snepnet kan du ikke ligge et svar, så deler jeg point ud.
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. september 2005 - 07:53 #5
kommer her :o)
mvh