Avatar billede chill_out Nybegynder
30. juli 2005 - 16:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Worms World Party

hej jeg har lige fået wwp men nu kan jeg ikke få det til og virke på lokal net det kan ikke finde ipx/spx protokolle når jeg går ind og cheker netværk i wwp siger den at den ikke kan finde ipx hvad kan der være galt jeg har testet med dxdiag der er der ingen fejl og har sat netbios til også hjælp mig

MVH Chill_out
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juli 2005 - 16:37 #1
Har du måske en FIREWALL (SP2?) som stopper den slags trafik ?
Avatar billede chill_out Nybegynder
30. juli 2005 - 16:41 #2
både og det er jo kun når den skal ud på netværket det er jo når jeg tester her på pcen og jeg har prøvet uden den tændt (zonealarm) det virker forøvrigt godt nok på den anden pc og der er også firewall på men det er XP jeg køre 98 II på denne maskine jeg syntes jeg har prøvet alt såå
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juli 2005 - 16:43 #3
... ka' de implicerede PC'en iøvrigt 'se' hinanden ?
Avatar billede chill_out Nybegynder
30. juli 2005 - 16:47 #4
ja ja alt er oppe og køre uden problemer men det er ikke det der er problemet det er kun på denne pc spillet kan bare ikke finde den ipx protokol den finder findt tcp/ip på den maskine det køre på
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juli 2005 - 17:01 #5
Lige en hurtig:
... evt afinstall IPX protokollen - genstart - install IPX igen - genstart - ???
Avatar billede chill_out Nybegynder
30. juli 2005 - 17:11 #6
det har været prøvet op til flere gange jeg kan lige tilføje jeg er nød til og start op med standart 802.2 ellers kommer den med fejl 254 ved indlæsning af protokol 1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juli 2005 - 20:34 #7
For en go' ordens skyld - så har jeg pt. ikke yderliger...
Kender ikke WWP programmet mht netværk...
Avatar billede chill_out Nybegynder
30. juli 2005 - 23:08 #8
hmmm jeg fandt ud af det selv eller retter jeg hentede alt de programmer der var på 3com HP (netkort er 3com) og der var der et program med det opdaterede den og scannede for fejl så nu køre det.

MVH Chill_out