Avatar billede egebos Nybegynder
29. juli 2005 - 15:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis webside. HJÆLP!

Jeg har søgt i 2 dage nu efter et gratis webside der opfylder disse krav uden held:
- PHP
- MySQL
- Fri trafik
- Tillader chat scripts
- Mindst 5 MB plads
- INGEN reklamer
- Noget der virker
Jeg har fundet en masse men de fleste virker ikke!

Hvis der ikke findes et gratis webhotel der opfylder dette, tænkte jeg på om jeg måske skulle købe et for 259,95kr pr år fra b-one.. Men er der ekstra tilæg der skal betales mm.?
Hvis der er et bedre et end B-One vil jeg meget gerne vide det..

Pls svar hvis du ved noget, tak!

Egebos
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
29. juli 2005 - 16:03 #1
Der findes desværre (mener jeg) ingen gratis hjemmesider det tillader chat scripts.

Du gør nok klogt i at holde dig fra B-One, nok er det billigt men supporten derfra skulle være meget ringe og næsten ikke eksisterende.

Jeg anbefaler dig at kigge på :

www.surftown.dk    det er et glimrende webhotel.

mvh
Mads
Avatar billede kij1 Nybegynder
29. juli 2005 - 16:14 #2
Hej Egebos

Jeg er ved at lægge sidste hånd på vores nye afdeling, som også tilbyder webhosting til private.
Hvis du vil melde tilbage - hvis der er ting der ikke fungerer i kontrol panel eller kundeoprettelses system - så får du et 1 års gratis hotel.
Vi benytter PLESK 7.5 kontrolpanels der kommer på dansk 1. sept. (er i fuld gang med at oversætte det)

Bestil det på http://www.proff-hosting.dk og send gerne en mail til info@proff-hosting.dk og referer hertil.

Det eneste du skal betale er for et evt. nyt domæne.

mvh Kell Jørgensen
Avatar billede weblex Nybegynder
29. juli 2005 - 16:16 #3
Jeg kan se, at du har spurgt inde på Frac´s hjemmeside - hvis du ikke får svar, kan jeg oplyse dig, at de ikke tillader det (§ 3 i deres regler) :o/

Jeg tror også, at du skal have pengepungen frem...
Avatar billede zephid_ Nybegynder
29. juli 2005 - 16:26 #4
Vil måske lige på pege, at chat scripts er et utrolig krævende script, jeg ville ikke tillade, selv om brugeren har betalt for hotelet.

For det første så bruger et sådan script utrolig meget CPU kraft, for det andet bruger det meget trafik ved forholdsvis få brugere.

Du kan prøve at få det kørende hos en udbyder, men jeg vil anbefale en mere dedicated server. :)
Avatar billede kij1 Nybegynder
29. juli 2005 - 16:32 #5
Så var jeg godt nok ikke lige klar over hvad et chat script er, er der en side du kan henvise til?

mvh Kell Jørgensen
http://www.proff-hosting.dk
Avatar billede skildpadden Nybegynder
29. juli 2005 - 16:57 #6
Tag et kig på www.tablix.dk - det skulle nok være til at betale síg fra :)
Avatar billede zephid_ Nybegynder
30. juli 2005 - 02:27 #7
kij1: Der er flere eksempeler: OFiR chat, Jubii Chat, Yahoo Chat osv.
Avatar billede egebos Nybegynder
05. august 2005 - 23:54 #8
Har fundet en gratis host, www.zibit.dk
Avatar billede dammstam Nybegynder
05. oktober 2005 - 20:38 #9
Jeg hoster selv hjemmesider og jeg opfylder dine ønsker. mail. lars@the-world.dk