Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
29. juli 2005 - 14:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er det min printer driver - eller et andet sjovt lille program?

Hej,

Som overskriften lyder -

Jeg har et eller andet program liggende, ved ikke hvilket,
men der er noget der ligesom kommer frem engang imellem, nede i processlinjen, og derved når jeg sidder og spiller - da minimere det mine spil pga. det kommer frem. - Det smutter væk igen med det samme.

Sjovt nok har jeg først oplevet disse scener efter at jeg fik min HP PSC 1315 All-in-one Printer, nogle andre der har været udesat for samme?

Eller nogle som ved om det kan være printer driveren, eller måske andre programmer?

Håber på nogle har bud på det,

På forhånd tak,

d4rkd3vil
Avatar billede 1back Nybegynder
30. juli 2005 - 09:32 #1
Hej d4rkd3vil
Der er din printer som gør det, har selv en Hp PSC 2355
som også kommer op i processlinjen.
Vil mene den søger efter opdateringer
Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
30. juli 2005 - 10:22 #2
Okay. Tak :-)

Du har ikkef undet ud af noget omkring hvordan man slår det fra? :)

Synes nemlig det er irriterende hvis jeg sidder midt i noget i fuldskærmstilstand, at den så minimere det :| Som jeg nævte, f.eks. spil :|
Avatar billede 1back Nybegynder
01. august 2005 - 21:53 #3
Hej igen.
Nej desvære ikke :-)
Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
01. august 2005 - 23:40 #4
Okay. Men tak anyway :)

Men er glad for at vide at det var min printer. (Eller, rettere - softwaren) :-)
..så man ikke tænker "har jeg nu virus?", "har jeg andet sjov på min computer?" - og alle disse tanker ;-)