Avatar billede nocoolname Nybegynder
10. april 2001 - 15:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

uddrivelse af exe fil

På min pc med w98se, kan jeg se under systemværktøjer i \"kørende opgaver\" en exe-fil(lexbces.exe(fra  Lexmark)) og under \"startprogrammer\" er den igen, som Lexstart. Jeg har en mistanke om at det er en netværksprinter(jeg kører på token ring) som EDB afdelingen her i huset administrere.
MEN....jeg har ikke glæde af den printer, så hvorfor sku´ jeg ha Lexstart´en kørende og ta´ kræfter fra min pc. Kan man fjerne programmet, og hvordan????
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. april 2001 - 15:10 #1
Kan du ik bare slette det som alle andre programmer : kontrolpanel - tilføj & fjern.
Avatar billede handmade Nybegynder
10. april 2001 - 15:36 #2
Du kan i start-kør skrive msconfig og fjerne filen fra at blive autoindlæst. Du kan så senere aktivere den igen - så får du vel heller ikke problemer med IT-afdelingen :-)
Avatar billede codpiece Nybegynder
10. april 2001 - 15:59 #3
Eller søg hele dit c:-drev efter lexbces.exe og omdøb filerne til f.eks. lexbces.xee

// Codpiece
Avatar billede teknik Juniormester
10. april 2001 - 19:24 #4
Enten Handmades løsning, eller denne:
Der kunne ganske enkelt ligge et kald af den i din
-start -programmer -start  folder.
Slet eller flyt en sådan efter behag.

Hvis EDB afdelingen har været mere kreative, så kunne det være i dit log-on script, men det er ikke særlig sandsynligt.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede nocoolname Nybegynder
11. april 2001 - 11:46 #5
Jeg ville gerne ha´ accept´ed svarende fra jer alle sammen, men det kan man åbenbart ikke???
(har ikke helt fattet, det der med point´s:>)
Jeg prøver det med msconfig(fandt iøvrigt noget der relatere til mit spørgsmål på \"sharkeyextreme.com)
Avatar billede teknik Juniormester
11. april 2001 - 15:58 #6
..Er heller ikke så øvet i pointuddeling, men det hedder vist noget med \"speciel\", hvis man selv vil fordele.
Men det går nu nok endda - ingen problemer her - god påske