Avatar billede shapecharge Nybegynder
29. juli 2005 - 10:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Message Handler

Når jeg lukker min computer ned kommer der en dialogboks om jeg vil afslutte message handler, men jeg kender ikke noget til det program og har forsøgt at søge efter dette, men kan ikke finde det?
Nogen forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2005 - 11:11 #1
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=shapecharge&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Det er vist formålsløst at hjælpe dig?
Du afslutter jo ikke dine spørgsmål ved at acceptere div. svar?
Avatar billede shapecharge Nybegynder
29. juli 2005 - 11:56 #2
Jeg vil bare gerne have hjælp til,at dette ikke kommer op når jeg vil lukke min computer
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2005 - 12:13 #3
ok - giver du så feedback og lukker de gamle spørgsmål?

Vi ved jo ikke om du vender tilbage til dette spørgsmål når du ikke lukker dine spørgsmål :)
Avatar billede shapecharge Nybegynder
29. juli 2005 - 12:57 #4
Det var en fejl - jeg havde ikke helt sat mig ind i Ekspertens formål, normer og regler angående pointsystemet og at lukke spørgsmål - men nu har jeg fundet ud af det, og vil give point og lukke spørgsmålene fremover.

Men er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede shapecharge Nybegynder
29. juli 2005 - 15:52 #5
Luker spørgsmålet.Har fundet ud af det.
Avatar billede gratis Nybegynder
29. juli 2005 - 16:51 #6
venlig ment information ;)  husk at lukke spørgsmålet, det gør du ved selv at lægge et svar, MARKERE dit navn og trykke på accepter,
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2005 - 18:21 #7
Avatar billede shapecharge Nybegynder
29. juli 2005 - 19:43 #8
Lukker
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2005 - 19:52 #9
(marker navn i boksen til venstre og klik på accepter)