På serveren er defineret hvilke brugere der er systemadministratorerer af Office koponenter (herunder Outlook). Du skal have din bruger added som systemadm. Dette kan kun gøres af den nuværende Systemadministrator.
Jeg tror at det er din maskine du skal have sysadm. rettigheder på. På NT eller W2K slaæ du logge på som lokal administrator, eller hvis du er på et WinNT domæne, kan du klare dig som domæne adm.
nanoQ..det hele opstår da jeg hentede administrative tool til outlook for at ændre i den filliste, som bestemmer, hvilke filer som bliver blokeret i emails. Ved dobbeltklik på exe filen, for jeg at vide at det skal være \"admin image\" eller noget i den stil..!
Jeg har i forvejen være inde og snuse rundt på det site, men er ikke helt sikker på, hvorvidt der tales om en speciel administrator/server installation!?
Snowman> Som jeg har forstået, så har du Office pakken på en enkeltstående computer. Der har du ikke brug for admin. funktioner. Det ville kun være tilfældet, hvis det var i forbindelse med en server installation. Det du nævner om vedhæftede filer, skulle virke med Security update.
Sikkerhedsopdateringerne skal iflg. Microsoft selv gå ind og blokere filer der er vedhæftet i Outlook. Kig i mit første link - der står der helt nøjagtig hvordan det virker.
Såfremt jeg læser microsoft\'s kommentarer rigtig, kan man ikke ændre opsætningen til sikkerhedsopdateringen! Det er sgu for åndsvagt! (:
Men sådan er livet!!
I skal have mange tak for hjælpen alligevel..
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.