Avatar billede finnhof Nybegynder
29. juli 2005 - 00:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En uønsket "Faire une recherche internet" er kommet

Ovenstående tekst med tilhørende felt til at skrive i og en Search knap er kommet på min "bar" - det der står øverst når man er inde i f.eks. internet.
Jeg kan ikke slette den - jeg ved ikke engang hvad det betyder - er der nogle der har nogle gode ideer?
Jeg kører XP - Internet Explorer 6.0
(Jeg er først på pinden igen på mandag)
Avatar billede levich Nybegynder
29. juli 2005 - 01:11 #1
Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html (HijackThis).
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede finnhof Nybegynder
02. august 2005 - 16:48 #2
Jeg kørte SPYBOT et par gange - og den fjernede en masse ting - også ovenstående problem.
Så jeg gemmer HIJACKTHIS til det bliver mere nødvendigt.
Avatar billede levich Nybegynder
02. august 2005 - 17:22 #3
ok