Avatar billede totaltilpas Nybegynder
28. juli 2005 - 21:34 Der er 9 kommentarer

Logo til hjemmeside

Nogen der er friske på at lave et logo til min hjemmeside?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. juli 2005 - 21:47 #1
GENERELT: Du må jo fortælle lidt mere!!!

Kære <totaltilpas>: Dette har du efterlyst en del gange i dine tidl. (ikke afsluttede/lukkede) spørgsmål - såååå...

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=totaltilpas&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 27 stk. ?

GENERELT: Hvis DU giver FEEDBACK der kan det jo være at der er andre der også vil give noget FEEDBACK her ?
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
28. juli 2005 - 21:50 #2
øhhhh undskyld - der er bare mange der ikke ønsker point og ja, jeg får ikke lukket spørgsmålene...... sorry...er det dem med gule flag der ikke er lukket?

Siden er musiktalent.dk og logoet skal indenholde noget musikrelateret. Jeg forestiller mig et M og et T  = MT , som skal være kernestenen i logoet. Simpelt og lækkert.

Jeg går straks igang med at lukke spørgsmål! - vidste ikke det betød så meget . undskyld undskyld undskyld!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. juli 2005 - 21:53 #3
GENERELT: Du ka' læse om 'regler' herfra: http://expfaq.1go.dk/

http://www.musiktalent.dk/ ser da nydelig ud... Men good luck...
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
28. juli 2005 - 21:55 #4
Jo tak tak.
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
28. juli 2005 - 22:09 #5
SÅ! er mine spørgsmål lukket, point er uddelt - hvordan er humøret nu? :0)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. juli 2005 - 22:16 #6
hej totaltilpas,

din side er da designet rigtig fedt! kan du ikke selv designe logo?

mvh
Mads
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
28. juli 2005 - 22:21 #7
nope - men det er mere et logo jeg kan bruge på brevpapir. Det skal ikke være så fremtrædende på hjemmesiden. Bare lidt nede i hjørnet - og når vi har nogen arrangementer - så kunne det være fedt hvis man kunne få sit logo ind på andres hjemmeside, du ved "branding" ;0)

Men nej, jeg kan ikke designe logo selv
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. juli 2005 - 22:22 #8
jeps god strategi.

Jeg undrede mig bare for din side er meget cool.

mvh
Mads
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
28. juli 2005 - 22:23 #9
thanks! - nej jeg er ikke så god i photoshop (eller hvor man laver det)