Avatar billede nicabra Nybegynder
28. juli 2005 - 21:06 Der er 7 kommentarer

MSN 7.0 gider ikke logge på

Har lige installeret msn 7.0 oveni versionen 4.7. 4.7'eren fungerede fint før jeg opdaterede og igennem det program kan jeg også fint logge på, men igennem 7.0 får jeg fejlbeskeden: Du kan ikke logge på MSN på nuværende tidspunkt. Prøv igen senere. 80072efd .
Tror umiddelbart det kan være fordi internet forbindelsen går igennem USB porten og ikke LAN porten, fordi 7.0 versionen fungerede fint med min konto på en maskine hvor internettet går igennem LAN-porten. Men hvordan vælger jeg at USB-porten er den primære internetgateway??
Avatar billede screem_brille Novice
28. juli 2005 - 21:10 #1
kan du stadig logge på med messenger 4.7 ? (det er ikke det samme som MSN 7.0)
Avatar billede nicabra Nybegynder
28. juli 2005 - 21:42 #2
Jeg kan fint logge på med 4.7 men i 7.0 skriver den denne fejl: Du kan ikke logge på MSN på nuværende tidspunkt. Prøv igen senere. 80072efd .
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
01. september 2005 - 16:03 #4
Prøv at afinstallere 4,7 og derefter reinstallere MSN 7.0.

Det kan være derfor du har konflikten med at logge på.
Avatar billede screem_brille Novice
01. september 2005 - 16:19 #5
det er 2 forskellige produkter, og flere funktioner virker ikke uden 4.7 så nej det er nok ikke derfor
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. december 2006 - 14:57 #6
Lukkes ??
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:11 #7
brug for mere hjælp ?