Avatar billede sotec Nybegynder
27. juli 2005 - 12:21 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Fortæl om dine erfaringer med mobiltelefon og Outlook sync.

Points til alle der bidrager.
Hvilken mobil kan du anbefale?

Er ude efter en mobil der kan
sync. med Outlook via Bluetooth.
Avatar billede AnyFellow Mester
27. juli 2005 - 12:43 #1
Jeg har en Nokia 6021 som jeg synkroniserer med Outlook, via Bluetooth i en Logitech MX900

Det fede ved Nokia-softwaren der følger med denne telefon (og vel med alle Nokia'er?), er at den kan sættes op til at synkronisere f.eks. hver time, eller hver gang computeren får forbindelse med telefonen.

Softwaren til telefonen blev installeret og konfigureret på 5-10 minutter.

Har ikke noget som helst negativt at sige om telefonen.
Avatar billede espersen Novice
27. juli 2005 - 13:46 #2
Nokia 6310i via Bluetooth

installeret og konfigureret på mere end 5-10 minutter - det tog sin tid, drillede en del...

Men fin software fra Nokia.
Avatar billede espersen Novice
19. oktober 2005 - 09:00 #3
fungerer stadig fint....
Avatar billede sotec Nybegynder
28. marts 2006 - 08:54 #4
Beklager den manglende opfølgning.