Avatar billede acee Nybegynder
26. juli 2005 - 21:36 Der er 6 kommentarer

Bliver smidt af terminal-server efter 5-10 min.

Jeg har en win2003 server kørende med terminal-server, hvor 10 xp-klienter går på.

Alle timere er sat til default, men af en eller anden grund, så bliver nogle af brugerne vippet af efter 5-10 minutters idle, mens andre bliver på i timevis selvom de ikke er inde på serveren.
Avatar billede screem_brille Novice
26. juli 2005 - 21:38 #1
hvad siger din log fil ?
Avatar billede acee Nybegynder
26. juli 2005 - 22:05 #2
Er det event viewer-> security du tænker på?

Der er ikke sat nogen speciel log op til at undersøge dette.
Avatar billede screem_brille Novice
26. juli 2005 - 22:18 #3
faktisk hvilken som helst af log filerne som måske kunen give en ide om fejlen, hvis den ikke er sat op til at auditere det, ville ejg aktivere det, så er det lidt nememre at finde fejlen ;) (er det bestemte bruger eller er det computer relateret ?)
Avatar billede screem_brille Novice
28. juli 2005 - 23:58 #4
?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:32 #5
Kunne man forvente noget feedback ??
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:16 #6
brug for mere hjælp ?