Avatar billede zenmilitia Nybegynder
26. juli 2005 - 13:49 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

MX1000 part II.

Jeg aner ikke hvor jeg skal lægge de her spørgsmål...

Anywho, som jeg beskrev tidligere under "elektronik", så har jeg altså lige købt en Logitech MX1000. Jeg har fulgt installationsanvisningen til punkt og prikke, men står nu med det problem, at musen ikke reagerer. Jeg fandt nogle screenshots af SetPoint (http://www.tweak.dk/tests2.php?id=429) som viser, at jeg ikke har adgang til alle funktionerne - såvidt jeg forstår er det fordi, der ikke er forbindelse mellem musen og baseenheden. Jeg har selvfølgelig trykket på reset-knappen på først baseenheden og så musen, men det kom der ikke noget ud af.

Har jeg overset noget eller er lortet bare defekt?
Avatar billede mecenor Nybegynder
26. juli 2005 - 14:20 #1
Har haft samme problem og eneste løsning var at skifte fra usb til ps/2 forbindelse.
Avatar billede mecenor Nybegynder
26. juli 2005 - 14:23 #2
Well, det virkede at skifte til ps/2 og så prøvede jeg ikke andet - der er vel andre løsninger :)
Har ikke kunne mærke nogen forskel i reaktionshastighed mellem usb og ps/2.
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
26. juli 2005 - 14:23 #3
Jeg har prøvet at smide den i PS/2-porten, men det gjorde ingen forskel. :/
Avatar billede mecenor Nybegynder
26. juli 2005 - 14:28 #4
Hmm, prøvede lige at skifte musen tilbage til usb og det virkede. Sorry, I'm out.
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
26. juli 2005 - 14:30 #5
Well, thanks anyway. ;)
Avatar billede rebecca Novice
26. juli 2005 - 14:41 #6
Ka du se musen under enhedshåndteringen?
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
26. juli 2005 - 14:50 #7
Yup - "Logitech compatible mouse". Og den dukker også op som HID, når jeg sætter den i en USB-port.
Avatar billede rebecca Novice
26. juli 2005 - 23:33 #8
dumt spg.men er der strøm på dyret :o) og hvilket styresystem bruger du
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
26. juli 2005 - 23:35 #9
Ja, den er fuldt opladet og der er strøm til baseenheden. Jeg bruger XP Pro.
Avatar billede rebecca Novice
27. juli 2005 - 01:19 #10
ja så tror jeg du selv er kommet med svaret "defekt mus"
Avatar billede rebecca Novice
27. juli 2005 - 01:20 #11
Hvis du har mulighed for det kan du jo afprøve den på en anden pc.
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
27. juli 2005 - 01:26 #12
Jeg var lige ved at skrive, at jeg har prøvet den på en kammerats PC (både i USB- og PS/2-port), da du foreslog det. ;) - Der virkede den i øvrigt heller ikke.
Nu bliver den sendt tilbage til forhandleren - og så må jeg bare håbe, at de ikke erstatter den, men alligevel kalder det en "brugerfejl" (det koster 400 kr. pr. påbegyndt time brugt på diagnosticering, hvis produktet ikke er fejlbehæftet).
Avatar billede rebecca Novice
27. juli 2005 - 19:49 #13
husk at lukke spg.
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
28. juli 2005 - 20:01 #14
Hvis nogen lige fortæller mig, hvordan jeg lukker mit spørgsmål, så gør jeg det med det samme. :)
Avatar billede rebecca Novice
28. juli 2005 - 23:02 #15
det gør du enten ved at bede en/eller flere om at ligge et svar eller selv ligge et og så acceptere det
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
28. juli 2005 - 23:34 #16
Aaah... Jamen så læg et svar.
Avatar billede rebecca Novice
29. juli 2005 - 10:31 #17
svar
Avatar billede rebecca Novice
14. februar 2006 - 00:31 #18
husk at lukke spg.
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
14. februar 2006 - 16:52 #19
Lukket. Undskyld den laaange ventetid - jeg var lidt langsom til at finde ud af hvordan det fungerer. ._.