Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 10:33 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af HHW-Times.dk

Davz
Jeg vil høre om hvad i syntes HHW-Times.dk er værd, og hvis i gider give et værdi for designet, brugervenligheden og andet, fx. 1 er ringest og 10 er bedst.

Sidens adresse er www.hhw-times.dk

MVH.
HHW-Times.dk
- Frande
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
10. april 2001 - 10:35 #1
Den tager alt for lang tid at få frem!
Ikke fordi det ikke ser fedt nok ud men din intro er for lang!
SORRY
karakter:5
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. april 2001 - 10:36 #2
droppede siden grundet meget langsom og ligegyldig flash...
Avatar billede wermelin Nybegynder
10. april 2001 - 10:40 #3
Designet: 7
Det er godt at den kan ses i 800x600!
Kan personligt godt lide at den er bygget op i tabeller med sorte borders :o)
Topmenuen burde kunne laves mere spændende - og fjern chart.dk \'klumpen\'!!
Også godt med onFocus=\"this.blur()\" (En dejlig effekt!)
Brugervenlighed: 7
Overskuelig og nem at navigere rundt i!
Synes dog, at introen burde arkiveres lodret - det er et irritationsmoment for mange, også selvom man kan skippe den.
Avatar billede wermelin Nybegynder
10. april 2001 - 10:42 #4
En sidste: Meget synd at den ligger på infopaq!!
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2001 - 10:45 #5
Det er en lang og ikke særlig sigende intro, man skal evt. starte på en forside, hvor man selv vælger om man vil have flash eller ej, så man fra start kan sige jeg vil ikke se flah introen.

Siden er lidt mørk, lav den i lidt mere lysere og indbydende farver.

High Hotel World Times overskriften øverst til højre er ikke særlig pæn og ej heller nem at læse.

Designet er fint nok, men jeg synes at du skal trække de tre opdelinger lidt mere sammen, så man ikke skal scrolle for at se nyhederne der kører forneden.

Fjern Chart ikonet fra menuen og sæt det nederst til venstre ellerlign. og så lave en bedre og mere designet menu, du kunne lave små grafik elementer, som f.eks der hvor der står velkommen, lav sådan nogen med menupunkter på. det kunne se federe ud.

Avatar billede Trine Nybegynder
10. april 2001 - 11:11 #6
Ligegyldig og lang intro...De fleste vil nok trykke på skip-intro. Designet på selve siden, er sådan set helt okay. Den er bare lidt for kedelig med de farver. Hvorfor ikke bruge lidt mere varme farver, siden er vel ikke lavet til en bedstefar, der skal tro det er en cigaræske, jo vel?

Og menuen ja...Hvorfor ikke lave en lidt smartere menu, i stedet for sådan en kedelig traditionel menu. Måske ville det være en god ide, at lave baggrundsfarven anderledes end cigarkasse-farven...bare så den skiller sig ud.

Og ja, som wermelin også siger, så fjern da den der chart-dimmer, Den er da ikke så vigtig, at det er det første man skal se. Den er jo sådan set kun til din egen brug, så placer den aller nederst på siden, så det ikke er det første man får øje på.

Faconerne på dine felter kan jeg sådan set godt lide. Det er det der bruges meget for tiden. Men som sagt, så gør du dem mindre interessante, ved at bruge sådan en kedelig farve. Og hvorfor bruge samme farve i alle tre?

Okay, nu kommer vi til en placering imellem 1-10, og det bliver...6@10

Trine / Misskat
Avatar billede hehehe Nybegynder
10. april 2001 - 11:19 #7
Ehm-> den er fed nok-> men designet er ikke såååh fedt=)
designet 4
brugevenligt 8