Avatar billede zenmilitia Nybegynder
26. juli 2005 - 12:29 Der er 4 kommentarer

Logitech MX1000 - ingen reaktion.

Jeg har lige købt en Logitech MX1000, har tilsluttet den, opladet batteriet, resettet mus+base og intet sker. Cursoren rykker sig ikke en mm., når jeg bevæger musen (den ER tændt).
Jeg har prøvet både PS/2-porten og 2 forskellige USB-porte - nothing happens.

Jeg er mildt sagt lidt indebrændt over, at min splinternye, halvdyre MX1000 bare står og laver ingenting.

Hjææælp mig...
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2005 - 15:57 #1
Nu kender jeg ikke den mus, men prøv at tjekke batterierne? jeg fik selv en mus(andet mærke) engang hvor de batterier der fulgte med ikke duede.
Men hvis den stadig ikke virker så aflevere den der hvor du købte den, da der jo er reklamationsret i 2 år på den
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
26. juli 2005 - 17:07 #2
Batteriet er "indbygget" og i følge batteriindikatoren fuldt opladt. Jeg har checket musen på en kammerats PC og der virkede den heller ikke - så nu ryger den tilbage til forhandleren. Jeg ville bare være sikker på, at der ikke var noget, jeg kunne gøre, for der ryger et gebyr på 400 kr. på, hvis det er en brugerfejl.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2005 - 18:37 #3
ja, men så lyder det til en defekt mus
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
26. juli 2005 - 22:23 #4
Det må man formode. Batteriet er 1-2 trediedele opladet, når man modtager musen fra fabrikken - mit batteri var fuldt opladet. Og æsken havde tydeligvis været åbnet, så jeg har muligvis modtaget en brugt mus. De får den i hvertfald tilbage.