Avatar billede tupsy Nybegynder
26. juli 2005 - 08:07 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Lidt kommentarer.

Kunne man få et par meninger om siden her: http://www.broderiudstyr.dk

Måske der er noget der skal rettets til inden chefen kommer fra ferie og skal se den. :-)
Avatar billede web-girl Nybegynder
26. juli 2005 - 08:21 #1
Umiddelbart virker den utrolig kedelig. Det var så absolut en side som jeg ville hoppe væk fra med det samme hvis jeg fandt den hos en søgemaskine.

Desuden virker det ikke specielt professionelt at stregerne under links'ne går helt ud under tegnene til venstre også.

At jeres navn, adresse og logo er lavet med gennemsigtighed/gråt virker som om I nærmest vil "gemme" jer lidt.

Alt i alt syntes jeg at der mangler spræl og der er for mange grammatiske fejl (f.eks. m.m. med stort?).

Ikke at jeg selv er prof overhovedet, men du spurgte om en mening ;-)
Avatar billede cob Nybegynder
26. juli 2005 - 09:01 #2
ud over ovenstående.... der mangler afgjort noget dynamik.

Det ville nok også være rart hvis man kunne se hvad der er links inde i teksten.... i stedet for man bliver overrasket over at der lige pludselig kommer en streg under et ord...

"Alt" tekster på alle billeder/grafik er også at anbefale....
Avatar billede espersen Novice
26. juli 2005 - 09:12 #3
ros er overvurdet ;o) - konstruktiv kritik er forhåbentlig bedre og mere brugbar!

Forskellige skrifttyper virker efter min mening rodet - og jeg er slet ikke vild med Times New Roman som teksttype på et website ! - skift til en anden font (fx Verdana)

Menuen med '_>'  virker meget skidt og ser ikke godt ud

Logoet lå vel fast før end hjemmesiden skulle laves....

Siden er ellers enkel og overskuelig
Avatar billede tupsy Nybegynder
26. juli 2005 - 10:54 #4
konstruktiv kritik er forhåbentlig bedre og mere brugbar

Jepr. Giver dig helt ret. :-)

Jeg har rettet lidt på det.

Der skulle gerne være "Alt" på alle billeder nu.
Menu linkene er rettet.
Topbanneret ret fremhævet mere.
Font skiftet til Verdana. (Var Arial før, ikke Times New Roman :-) )

Den grå farve er beholdt da det var et ønske fra chefen. Mener det ser simpel og stilren ud.

Er det bedre?
Avatar billede skater Nybegynder
26. juli 2005 - 11:36 #5
Af en eller anden grund står de tre bokse nederst ikke jævnt fordelt i Firefox, det ser lidt mærkeligt ud. De står OK i Internet Explorer...
Avatar billede espersen Novice
26. juli 2005 - 16:03 #6
menuen er ikke min favorit - men den virker jo fint og er intuitiv
- viser klart et underpunkt m.v.

Fint med det tydeligere topbanner

Den grå farve er helt ok med mig - passer næsten til alt - og med det røde og blå i firmanavnet er du nok lidt begrænset i mulighederne med andre farver.
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. juli 2005 - 16:57 #7
- grafikken til venstre i topbanneret stikker for langt ud til højre og ser i sig selv særdeles frygtelig ud, enten lav den 100% alfa eller drop den helt hvis du ikke har noget pænere..?

- Menuen virker rodet, du bliver nød til at flytte sub-levels --> et hak eller 3 ind mod højre eller ender + --> + --> i et frygteligt rod. Evt KUNNE du overveje at lave sub-levels i mårk grå istedet for sort som mail-menu?

- søgefeltet er ikke 100% centreret?

- Logo er amatøragtigt ud over al rimelighed og forventning til et "professionelt" fiema, men det er sikkert ikke dit bord ;-) dog KUNNE man vælge at nedtone det ved at gøre det lidt mindre.

- de store grå pile du bruger under fx "multi head" fungerer ikke hold stilen og brug -->

- generelt mangler der billeder i indholdsfekterne for at gøre det lidt mere spiseligt.

- uden at have det store kendskab til broderi, virker indholdet i de 3 kasser i bunden til tider tilfældigt?

all in all, siden er langt fra færdig der skal arbejdes med detaljerne, men det skal nok blive helt fint :-)
Avatar billede tupsy Nybegynder
26. juli 2005 - 20:16 #8
grafikken til venstre i topbanneret stikker for langt ud til højre
--> Du mener det til højre ikke? Hmm, ja, er måske ikke det pæneste.

sort som mail-menu
--> Hvilken mail menu?

LOGO
--> Tjaa, ikke mit bord. :-)

Pile
--> Er hermed væk.

de 3 kasser i bunden til tider tilfældigt
--> Jeps. De kører 100% random som teaser :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. juli 2005 - 22:08 #9
-- hehe jo til højre naturligvis, såry ;-)

- mail menu = main menu (tyrk fejl, såry) :-)

- plie væk = klart bedre :)

- kasser forneden
ja, personligt syntes jeg det er lidt af et problem, det skaber en "usikkerhed" hos brugeren, man klikker fx på "tekstiler" og får en banner med "lazer cutter" man tror man fik klikket forkert og usikkerheden giver en negativ oplevelse og hele bund-banner konceptet får reelt det modsatte effekt end tiltænkt. jeg vil klart foreslå at du tilpasser statiske bundbannere til hvert emneområde.
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. august 2005 - 01:23 #10
..hvad er nyt ?
Avatar billede scandinavian Nybegynder
07. august 2005 - 12:46 #11
Super kedelig - mainstream..
Avatar billede scandinavian Nybegynder
07. august 2005 - 12:47 #12
Men god brugervenlighed og overskuelighed..
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2005 - 22:00 #13
lukketid?
Avatar billede tupsy Nybegynder
15. august 2005 - 09:41 #14
Så er jeg tilbage fra "sommer"ferie..
Tak for jeres input.. :-)