Avatar billede acoon Nybegynder
26. juli 2005 - 02:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gentegning af logo

Hejsa,

Jeg har et logo hvor dette -> http://filer.acoon.dk/?action=download&id=44&method=open
er en del af billedet.
Jeg har brug for denne del i højere lossless udgave. Men det er nok ikke muligt uden at tegne det på ny.

Det er vigtigt at det er præcis samme farver der bliver brugt.
Farven er #658AA2
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. juli 2005 - 10:07 #1
God vektorøvelse fra morgenstunden... :-)

Værsåartig, logoet tegnet op fra bunden:
www.larsholmgaard.dk/eksperten/634972/

Du kan hente en tiff med logoet fritskrabt på samme adresse.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. juli 2005 - 10:33 #2
Jeg har lige opdateret filerne, samtidigt med dette indlæg. En mindre ujævnhed er lige rettet.
Avatar billede mtj111 Novice
26. juli 2005 - 12:19 #3
Okay Larsholmegaard, nu spørger jeg igen: Gjorde du det i Photoshop? Brugte du Biezerkurver?

Michael ;-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. juli 2005 - 12:22 #4
Hej Michael,

Det er sådan set ligemeget hvilket program du bruger - bare det har en eller anden form for vektorfunktion. Så, bare klø på. ;-)
Avatar billede mtj111 Novice
26. juli 2005 - 12:25 #5
hehe... tak igen ;-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. juli 2005 - 12:26 #6
;)
Avatar billede acoon Nybegynder
26. juli 2005 - 19:46 #7
Jeg siger MANGE tak. :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. juli 2005 - 19:49 #8
Det var så lidt, det var fint jeg lige fik frisket min vektortegning lidt op. Logoet er iøvrigt symmetrisk omkring y-aksen, så det skulle også være i orden.