Avatar billede jespertage Nybegynder
25. juli 2005 - 16:34 Der er 4 kommentarer

kontakt form

Jeg er ved at lave denne kontakt form men den virker ikke rigtig. hvad mangler

hvis der er en anden kontakt form i kan anbefale er i også velkommen

html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<!-- #BeginEditable "doctitle" -->
<title></title>
<!-- #EndEditable -->
<meta name="Microsoft Theme" content="compass 1011, default">
<meta name="Microsoft Border" content="tlb, default">
</head>

<body>

<p>
&nbsp;</p>
<p>Brug denne formuler til at bestille de billeder du ser i dette galleriet. </p>
        <form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
            <!--webbot bot="SaveResults" u-file="C:\Documents and Settings\Jesper\Skrivebord\kontakt\_private\feedback.txt" s-format="TEXT/TSV" s-label-fields="TRUE" s-builtin-fields="Date Time REMOTE_NAME REMOTE_USER HTTP_USER_AGENT" s-form-fields -->
            <p><strong>Billeder fra galleri ?</strong></p>
            <dl>
                <dd><select name="Emne" size="1">
                <option selected>Jyderup</option>
        <option></option>
        </select> Andet:
        <input type="text" size="26" maxlength="256" name="SubjectOther"></dd>
                <dt>&nbsp;</dt>
                <dt>Indtast billedet nummer</dt>
    </dl>
            <tr>
                <td>10x15 cm</td>
                <td>
                <input type="text" size="35" maxlength="256" name="Username"></td>
            </tr>
<tr>
                <td><font size="1" color="#C0C0C0">Eks. 2,5,8,10,45 og 100</font><p>15x21</td>cm&nbsp;
                <td>
                <input type="text" size="35" maxlength="256" name="Username"></td>
            </p>
            <p>
            </tr>
            <td>20x30</td>cm&nbsp;
                <td>
                <input type="text" size="35" maxlength="256" name="Username"></td>
            </tr>

            </p>
            <p>Digital&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
                <td>
                <input type="text" size="35" maxlength="256" name="Username0"></td>
            </tr>

            </p>

            <p>&nbsp;</p>
    <p><strong>Indtast dine kommentarer i dette felt:</strong></p>
    <dl>
        <dd><textarea name="Kommentarer" rows="5" cols="42"></textarea></dd>
    </dl>
    <p><strong>Hvordan kan vi kontakte dig:</strong></p>
    <dl>
        <dd>
        <table>
            <tr>
                <td>Navn</td>
                <td>
                <input type="text" size="35" maxlength="256" name="Username"></td>
            </tr>
            <tr>
                <td>E-mail</td>
                <td>
                <input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserEmail"></td>
            </tr>
            <tr>
                <td>Telefon</td>
                <td><input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserTel"></td>
            </tr>
            <tr>
                <td>Fax</td>
                <td><input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserFAX"></td>
            </tr>
        </table>
        </dd>
    </dl>
    <dl>
        <dd>
        <input type="checkbox" name="ContactRequested" value="KraeverKontakt">
        Kontakt mig så hurtigt som muligt om dette emne.</dd>
    </dl>
    <p><input type="submit" value="Send kommentarer">
    <input type="reset" value="Ryd formular"></p>
</form>
</body>
</html>
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2005 - 16:38 #1
Ligner Frontpage extensions, så måske du skulle få fat i nogen, som kender den slags ?-)
Avatar billede jespertage Nybegynder
25. juli 2005 - 17:26 #2
det er korekt
men hvis i havede en anden i kunne anbefaler var det også ok
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
25. juli 2005 - 18:09 #3
Måske kan du bruge dette link, der er en helt source kode med:

http://azero.dk/support/cgi/formmail/

mvh
Mads
Avatar billede jespertage Nybegynder
25. juli 2005 - 19:24 #4
det var det tak.
Mads hvis du lige smider et svar