Avatar billede ronnyb Nybegynder
25. juli 2005 - 14:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken browser?

Hej!

Hvilken browser er standarten på en Mac???

- Ronny
Avatar billede ronnyb Nybegynder
25. juli 2005 - 14:55 #1
Alså internetbrowser ;)
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. juli 2005 - 14:57 #2
Safari
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. juli 2005 - 14:57 #3
Det er apple's egen, dog har du naturligvis muligheden for at hente mozilla's, netscape's osv osv
Avatar billede ronnyb Nybegynder
25. juli 2005 - 15:17 #4
Hej igen!

Tak for oplysningen!

Hvis du køre Safari kunne du så ikke gøre mig den tjeneste og gå ind på: www.gyngen.dk og se om du kan se siden og åbne menupunkterne???

Jeg har nemlig fået oplyst at vores hjemmeside ikke fungere med Mac, men jeg vil gerne lige vide om det passer.

På forhånd tak!
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
25. juli 2005 - 15:20 #5
Men der er nu ganske mange Mac-brugere, som bruger Firefox...

Internet Explorer findes ikke i versioner nyere end 5.5 til Mac.
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. juli 2005 - 15:20 #6
Jeg sidder ikke på min mac nu, men det gør jeg om et par timer... Så kigger jeg lige på siden og sender dig et screendump. Hvad er din mail?
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. juli 2005 - 15:53 #7
http://simon.valter.info/gyngen.png

jeg får ikke noget ud af at klikke på de nederste links som "leje af gyngen" osv. og så ser det mystisk ud :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. juli 2005 - 15:57 #8
http://simon.valter.info/gyngen2.png firefox fra mac os x tiger. links virker men ser stadig mærkeligt ud.
Opera 8 fra mac virker fint.
Avatar billede ronnyb Nybegynder
26. juli 2005 - 12:48 #9
Hej alle tre!

Tak skal i have for hjælpen! Det er jeg glad for.

- Ronny