Avatar billede spragle Nybegynder
25. juli 2005 - 12:34 Der er 6 kommentarer

Synkronisering mellem iPAQ og Outlook

Synkroniseringen mellem min HP iPAQ og Outlook fungere helt fint, men... Da jeg bruger påmindelser/opfølgninger på kontaktpersoner utrolig meget i Outlook, er det ret irriterende, at det ikke også følger med over i iPAQ'en.

Er der nogen, der har en løsning på dette problem?
Avatar billede logsuppe Nybegynder
25. juli 2005 - 13:12 #1
Mener da også det er med... (ik' sikker)! Sikker på det ikke er blevet fravalgt under opsætningen i installationen?
Avatar billede spragle Nybegynder
25. juli 2005 - 13:29 #2
Jeg prøver at installere igen, men jeg er ret sikker på, at jeg ikke har dette valg i installationen.
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
25. juli 2005 - 13:34 #3
Jeg anvender også iPaq/Outlook 2003 og har påmindelser med.
Bruger ActiveSync version 3.8.0.
Avatar billede spragle Nybegynder
25. juli 2005 - 13:56 #4
Har installeret vers. 3.7.1 - det kunne måske være en forklaring!
Avatar billede spragle Nybegynder
25. juli 2005 - 14:51 #5
Nu har jeg downloaded 3.8.0, men der er stadig ikke påmindelser.
Min opgaver (Taskes) er der, men ikke påmindelser på kontaktpersoner.
Avatar billede spragle Nybegynder
25. juli 2005 - 16:08 #6
Nu har jeg talt med "PDA-shoppen" og de fortæller mig, at det kan ikke lade sig gøre. Man kan få tasks og mødeaftaler over, men IKKE påmindelser på kontaktpersoner.