Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. juli 2005 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Vil have ny PC - Et godt bud?

Jeg vil købe mig en ny computer. Man får efterhånden meget for pengene i Føtex og Kvickly hvis man gider at vente på tilbuddende, men nu ville jeg lige spørge eksperterne.

Jeg går efter 1024 ram
Et godt grafikkort så man kunne køre nogle spil
En af de kraftige processorer

Jeg er ligeglad med disken (jeg har en i forvejen) og det skal være uden skærm (og mus og tastatur, men det kan man ikke altid undgå)

OG så skal det ikke være et saml selv. Det gider jeg ikke mere...

Kender i til nogle gode tilbud, eller har i selv nogle gode bud?
Avatar billede stuppe Nybegynder
24. juli 2005 - 23:37 #1
Jeg forstår godt du ikke gider samle selv, har ikke haft andet end problemer med min ;)

Jeg er ikke ekspert eller ligende når det kommer til køb af PC. Men hvis du vil have kvalitet og er sikker på møget virker, og er suverent til spil.

Så vil jeg anbefale www.alienware.com eller www.dell.dk - jeg kan godt tage fejl, men prisen derinde synes jeg er rimelig i forhold til det man får.

Og så kan du være helt sikker på det holder længe!
Avatar billede chace Nybegynder
28. juli 2005 - 13:11 #2
mangler du stadig en kratig com ? jeg har en pentium 4 3,0 ghz 800 fsb som jeg har til slag hvis det har intrasse så kan du kontakte mig på msn eller e-mail:dogma@pc.dk
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
30. juli 2005 - 00:04 #3
Well... Jeg købte en i bilka og er udelukkende tilfreds. Man får meget for 5000. Dell har jeg ikke hørt godt om, noget med at deres support er alt for ringe, men hvem ved om ikke bilka har samme problem? Jeg er godt tilfreds!
Avatar billede stuppe Nybegynder
30. juli 2005 - 21:28 #4
Jeg har godt nok aldrig handlet hos Dell, men hvis du er tilfreds med dit nye køb er det jo godt :) Jeg ved bare alienware er kvalitet så det vil noget!