Avatar billede edvardj Novice
24. juli 2005 - 14:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vudering af min første hjemmeside

Vil i gerne vudere min hjemmeside www.babezonen.dk

jeg er meget nysgerrig, hvad i synes om den

brugervenlighed, grafikken osv

Hilsen Edvard
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. juli 2005 - 14:27 #1
hej edvardj,

Her er lidt ihvetfald:

Brugervenlighed:

Din banner er uhyggeligt stort, man skal scrolle rimelig langt ned for at se alt indholdet, det synes jeg er irriterende.

Links osv. er fint. Du har strukteret dit indhold så det er til at finde rundt i.

Der er dog et problem med knapperne som "flyver lidt op" når man holder musen henover dem. Dette sker når man bladrer rundt i alle de babes der er på din side.

Grafikken:

Grafikken kan jeg godt lide. Jeg synes farverne kører godt sammen dvs. du anvender farver på din side som ikke skriger i øjnene på brugeren, dette er virkelig et stort + på din side.

Jeg synes alt i alt at det er en ganske flot side som er værd at besøge. Men på det rent brugervenlige pan kunne du gøre det lidt bedre ved at man ikke skal scrolle så langt ned for at selve navigationen til hjemmesiden.

Håber du kan bruge mine kommentarer!

mvh
mads
Avatar billede edvardj Novice
24. juli 2005 - 15:20 #2
hej mads  takker mange gange
men hvis mit banner skal laves sådan at hele siden kan ses på en gang er der jo faktisk ikke plads til et bannerlogo  ???
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. juli 2005 - 15:51 #3
jo edvardj, >> det er da masser af plads! Din logo fylder:

718 x 225 pixels. Jeg vil sige at et logo der er 225 pixels høj godt kunne reduceres til en størrelse på max. 150 pixels.

Det er ikke fordi jeg synes dit banner er grimt, men banneret store størrelse går lidt udover brugervenligheden idet brugeren søger oplysninger på din side og måske er mere eller mindre ligeglad med det ren designmæssige (deribladt også dit logo).

Men som princip bør man altid sætte brugervenlighed højere end det rent grafiske!

mvh
Mads
Avatar billede edvardj Novice
24. juli 2005 - 16:02 #4
okay mads jeg prøver lige at lege lidt med det og lave det mindre :-)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. juli 2005 - 16:12 #5
ja det er nu kun min subjekive vurdering af banneret. Måske kunne du også koprimere billedet lidt så det ikke fylder så mage KB.

Alternativt kunne jo lave et flashbanner. :)

mvh
Mads
Avatar billede edvardj Novice
24. juli 2005 - 16:14 #6
hvordan gør man det  flashbanner ???
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. juli 2005 - 16:19 #7
du laver et flashbanner og sætter det ind via <object> </object> koden,

Skal jeg lave et eksempel til dig?

mvh
Mads
Avatar billede edvardj Novice
24. juli 2005 - 16:19 #8
det må du da gerne :-)

så kan jeg da lege lidt med det :-)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. juli 2005 - 16:38 #9
Se her:

http://www.foxmulder58.frac.dk/edvard/

jeg kan rette denb til det du ønsker med text og frafik hvis du ønsker!

mvh
mads
Avatar billede edvardj Novice
24. juli 2005 - 16:43 #10
heyyyy det er sku da nice det der ;-)

kan du ikke kontakte mig på msn  edvardj@vip.cybercity.dk

måske skulle alle hovede menuerne med i flashet der  :-)  ???

skrifttyben der er anvendt er  Haettenschweiler
Avatar billede pertho Nybegynder
24. juli 2005 - 20:26 #11
Jeg føler ligesom, at jeg har set det design før.
Den slags færdiglavede designs, som man kan købe eller hente gratis, giver jeg ikke meget for.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. juli 2005 - 23:14 #12
Hej edvardj,

JEg har ikke nået at kigge på di banner, men jeg vil arbejde videre på det imorgen.

Så jeg vil kigger herind imorgen eller på messenger!, så må vi se om vi kan fådet hen som du vil have dette.

mvh
MAds
Avatar billede edvardj Novice
29. juli 2005 - 13:28 #13
lukket