Avatar billede xvid Seniormester
24. juli 2005 - 00:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Den bedste rente

Godaften

Jeg vil høre om der er nogen der kan give mig nogen gode råd ang hvilken bank jeg skal vælge for at få mest muligt for pengene.

Det drejer si om at jeg har 23.000 stående på min konto man synes ikke rigtig at jeg får særlig meget i rente og så vil jeg høre om der er nogen banker der er bedre end andre, jeg bor i århus omr
Avatar billede milandt Nybegynder
24. juli 2005 - 01:07 #1
Avatar billede xvid Seniormester
24. juli 2005 - 01:20 #2
tak for det, jeg har fundet mange andre sider man ikke denne

Så bare læg et svar :-)
Avatar billede milandt Nybegynder
24. juli 2005 - 03:27 #3
ok. var vel ikke rigtig et svar, for så burde jeg vel også have fundet ud af hvilke bank der havde højeste rente.. men du kan i al fald finde info der.

i øvrigt, alt efter hvor længe du har tænkt dig at binde dig, kan det være det kan betale sig at sætte dine penge i obligationer. oblifationer er mere sikkert end aktier, og du får en rente der er højere end de fleste former for almindelige indlåns-konti.
Avatar billede wilobas Nybegynder
24. juli 2005 - 23:56 #4
Bedste råd er at gå på MyBanker.dk
Avatar billede xvid Seniormester
25. juli 2005 - 18:43 #5
milandt  det drejer sig kun om nogen måneder højst et halv år, så kan jeg nemmelig komme på fire hjul i stedetfor 2 :-) så det er ikke så langt tid, men man kan ligeså godt få det bedste ud af dem mens man har dem :-)

dit link var en stor hjælp så tak for det
Avatar billede xvid Seniormester
25. juli 2005 - 18:44 #6
og der er selvfølgeligt også karma til dig :-)