Avatar billede søren99 Nybegynder
01. november 1999 - 14:56 Der er 21 kommentarer

Iconer

er der nogle der ved hvor man kan få alle ( eller bare nogle) af windows iconer. der er 50 ekstre point hvis i ved hvor man få explores iconer

Hilsen søren99
Avatar billede skjoldby Nybegynder
01. november 1999 - 15:07 #1
Du kunne jo kopiere skærmbilledet og klippe iconerne ud...
Avatar billede fcs Novice
01. november 1999 - 15:14 #2
http://kotenev.hypermart.net/qig/qig20.zip

Jeg svarede også på samme spm. under kategorien win 95, bare så du ved det!!
Avatar billede redfox Nybegynder
01. november 1999 - 15:45 #3
De ligger i c:\windows\moricons.dll

Avatar billede fcs Novice
01. november 1999 - 16:19 #4
Jeps, men det program jeg henviste til kan hive iconerne ud af alle .dll og .exe -filer og gemme dem!
Avatar billede søren99 Nybegynder
01. november 1999 - 16:42 #5
hvordan copiere jeg skærm billedet
Avatar billede fcs Novice
01. november 1999 - 16:44 #6
For at kopiere skærmen skal du holde alt nede og trykke print screen. Derefter skal du vælge paste i en grafikprogram og så klippe det overskydende grafik væk og så gemme iconen. Derfor er det lettere at benytte det program jeg gav et link til, da det selv finder iconerne og gemmer dem som .ico -filer!!
Avatar billede søren99 Nybegynder
01. november 1999 - 16:44 #7
eller er der ikke nogle der har dem i gif
Avatar billede søren99 Nybegynder
01. november 1999 - 16:46 #8
det program du linkede duede ikk (jeg kunne ikke åbne det)
Avatar billede fcs Novice
01. november 1999 - 16:53 #9
Hvad mener du med at du ikke kunne åbne det? Jeg downloaded den for to timer siden, så den skulle virke - jeg checker lige igen! Yeps, jeg kan godt hente programmet, så det kan vist ikke være problemet. Har du husket at du skal bruge Winzip for at pakke programmet ud inden du bruger det?
Avatar billede søren99 Nybegynder
01. november 1999 - 17:04 #10
Jep
Avatar billede fcs Novice
01. november 1999 - 17:08 #11
Hvad mener du med jep? At du brugte Winzip og at programmet ikke virkede eller hvad?  Det virkede som sagt for mig, så jeg ved ikke hvad der er galt!

Et andet program er Microangelo som findes på http://www.impactsoft.com
Det kan du jo prøve!
Avatar billede søren99 Nybegynder
01. november 1999 - 17:22 #12
Jep = Jeg fik det til at virke.

Men jeg fandt ikke explores iconer (start, opdater, startside, søg, foretruknende .....)

så hvis du vil hvælpe med det er der jo 50point mere.

Hil´sen søren99
Avatar billede redfox Nybegynder
01. november 1999 - 17:47 #13
Det er jo ikke iconer!
Avatar billede søren99 Nybegynder
01. november 1999 - 18:54 #14
okay men ved du hvordan jeg kan få den i gif format
Avatar billede redfox Nybegynder
01. november 1999 - 18:57 #15
på samme måde...

tryk [Print Scrn] - og så paste det ind i et tegneprogram...

Avatar billede lazze Nybegynder
01. november 1999 - 22:05 #16
man skal trykke alt Gr + print screen. Lav en "ny" i photoshop, den definerer selv størrelsen på billedet der ligger på klippebordet. Så "paste"
Avatar billede skjoldby Nybegynder
02. november 1999 - 15:00 #17
redfox >>> Det var jo det jeg sagde i starten som det første svar.
Avatar billede redfox Nybegynder
02. november 1999 - 16:27 #18
ja
Avatar billede grinebidder Nybegynder
06. november 1999 - 21:19 #19
Det nemmeste er, hvis du kopierer skræmbilledet. Holdt "Alt Gr" nede og tryk på "Print Screen" og sæt billedet ind i et billedbehandlingsprogram (fx Paint Shop Pro). Der kan du klippe dem ud og redigere størrelsen mm.

For at få forskellige filers ikoner kan du også gøre det ved at kopiere mappen. Fordelen ved at bruge "Alt Gr" fremfor "Alt" er, at du kun kopierer det vindue, der er aktivt.

Se evt. http://www.grinebid.dk/test/main.shtml, hvor jeg har brugt 3 af Explorers ikoner i menuen ...
Avatar billede skjoldby Nybegynder
07. januar 2000 - 09:36 #20
hvad med at acceptere eller lukke det her?
Avatar billede fcs Novice
07. december 2000 - 11:01 #21
Hvad med at acceptere de svar du har fået eller skrive yderligere oplysninger angående problemet hvis det ikke er løst??