Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2005 - 23:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kan ikke afspille wmv filer

jeg har windows media player10 men den vil ikke afspille wmv filer altså video filer, hvad kan der være i vejen
Avatar billede passions Nybegynder
23. juli 2005 - 23:52 #1
Avatar billede passions Nybegynder
23. juli 2005 - 23:57 #2
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2005 - 00:12 #3
den vil så heller ikke afspille dem
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. juli 2005 - 00:26 #4
Dårlig ide. DivX Pro Bundle er bundled med adware. Hvis du vil have en "ren" codec-pack, som er freeware, bør du vælge SLD Codec Pack, som du kan hente fra den officielle side her:

http://www.skynet4ever.tk/

Tobber
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2005 - 00:37 #5
har vist ikke forklaret det godt nok disse wmv filer er bare små video bider på nettet som man normalt skal se i windows media player da det er sådanne filer de vil bare ikke afspilles
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. juli 2005 - 00:42 #6
Ok, prøv dette link i stedet. Her har du alle microsoft codecs i en samlet pakke, incl. wmv.

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/format/codecdownload.aspx

tobber
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. juli 2005 - 00:45 #7
Jeg ved godt at du burde kunne afspille wmv-filer uden denne codec pakke, men noget kan være gået galt, da du opgraderede til WMP 10, hvilket en re-installation via denne pakke måske kan løse.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2005 - 11:54 #8
det eneste der kommer er lyden intet billede
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. juli 2005 - 12:36 #9
At opgradere direkte til WMP 10 Fra WMP 8.1 (som Win XP er "født" med) kan på visse systemer skabe problemer, har jeg hørt.
Hvis dette er tilfældet, kan du evt prøve af installere WMP 10. Installer derefter WMP 9 og endelig WMP 10 igen.
Måske løser det dit problem.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2005 - 21:06 #10
tobber mange tak sidste råd hjalp,smider du et svar
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. juli 2005 - 21:07 #11
Glad for at kunne hjælpe!
Avatar billede mjallo Nybegynder
01. august 2005 - 10:24 #12
hold dig fra ALT der hedder codec pack. Der findes ikke en eneste der er god og som ikke installere en masse snavs på din pc som ødelægger allerede sunde og opdateret codec.

prøv at hente WM9 codec fra microsofts hjemmeside og installere det igen. Det kan være ødelagt (af netop sådanne åndsvage codec pack)