Avatar billede cuff Nybegynder
23. juli 2005 - 21:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke oprette forbindelse til nettet gennem router

Hej.

Jeg er har lige købt en trådløs router af mærket HAMA og har koblet den til min stationære pc via netkort og fulgt instrktioner omkring opsætnig osv., men kan ikke få forbindelse til Internettet. Nogle idéer?

Cuff
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. juli 2005 - 21:56 #1
Der kan være mange ting galt. Hvad sker der, når du prøver? Hvilken Internet-forbindelse
har du? Hvilke IP-adresser bruger du på begge sider af din router?
Avatar billede cuff Nybegynder
23. juli 2005 - 22:37 #2
problemet er løst