Avatar billede phaze Nybegynder
09. april 2001 - 23:27 Der er 4 kommentarer

Fil i NG

Når nogen poster en fil i en binaer nyhedsgruppe og filen er delt op i flere små indeholder den første medelese altid en fil. Men alle de andre indeholder bare en masse tegn.

Hvad skal jeg gøre med dem for at få resten af filen ?
Avatar billede lhawk Nybegynder
09. april 2001 - 23:35 #1
De skal sættes sammen. Hvilket news program bruger du.?
Avatar billede phaze Nybegynder
09. april 2001 - 23:39 #2
Outlook Express 6.0
Avatar billede lhawk Nybegynder
09. april 2001 - 23:51 #3
Download de enkelte filer, marker dem og højreklik og vælg kombiner.
Avatar billede jasber Nybegynder
10. april 2001 - 01:20 #4
Ellers kan du DLe en anden news reader, der er en del der er mere eller mindre lavet til at DLe filer fra Newsgroups - Se under dette link

http://tucows.inet.tele.dk/news95.html